Kalendarium

15-18.03.2018 · Lipskie Targi Książki, Lipsk

19-24.03.2018 · IPEX, Londyn

27.02-02.03.2018 · Embax, Brno

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

27-30.01.2018 · Paperworld, Frankturt n/Menem

Agora. 25 mln euro w biznes kinowy.

Agora podpisała przedwstępną umowę dotyczącą nabycia 84 proc. akcji spółki Centrum Filmowe „Helios”. Łączna cena nabycia akcji wyniesie ok. 25 mln euro, ale może zostać podwyższona o kwotę nie wyższą niż około 1 mln euro po przeprowadzeniu badania finansowego Helios. „Transakcja nabycia akcji CF Helios S.A. jest spójna z długoterminową strategią grupy, która zakłada dywersyfikację źródeł jej przychodów i rozszerzanie zakresu działalności w rozwijających się sektorach szeroko rozumianych mediów. Dodatkowym efektem będzie lepsza pozycja na rynku rozrywki i zmniejszenie zależności wyniku grupy od kondycji rynku reklamy” – powiedział prezes Agory, Piotr Niemczycki. Łączna cena nabycia 84 proc. akcji Helios wyniesie 25.000.609,76 EUR. Cena nabycia może zostać podwyższona o kwotę nie wyższą niż 1.063.100 EUR, w zależności od rezultatu badania przez zewnętrznego eksperta stanu zobowiązań Helios. Helios, bezpośrednio i poprzez spółkę zależną Kinoplex prowadzi sieć kin wielosalowych w całej Polsce i posiada ok. 22 proc. udziału w krajowym rynku multipleksów. Sieć tworzy 26 kin: 24 multipleksy i 2 kina tradycyjne, które posiadają łącznie 140 ekranów i ponad 31 tys. foteli.

Udział Grupy Helios (Helios plus Kinoplex) w łącznej liczbie biletów do kina sprzedanych w polskich multipleksach w 2009 r. wyniósł około 24 proc.

 
Data publikacji: kwiecień 2010

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Automatyzacja również na fali

Przed nami targi Fespa. W tym roku jeszcze większe niż w poprzednich latach. Daje to wszystkim do myślenia. Skoro około 700 wystawców na targach w Berlinie pokaże nowości i innowacyjne rozwiązania, oznacza to duży rozwój branży reklamowej i poligraficznej albowiem bez druku nie ma reklamy i bez reklamy nie ma druku. Wiele firm przyjedzie aby przyjrzeć się nowym technologiom i ich zastosowaniom w celu podjęcia decyzji inwestycyjnych. Nie ma nawet najmniejszych wątpliwości, że branża druku reklamowego proponuje wiele świetnych rozwiązań, które dają firmom usługowym możliwości rozwoju.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty