Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Cezar sprzedany. Polska drukarnia zmienia właściciela.

Brytyjska firma Chesapeake kupiła białostocką drukarnię opakowaniową Cezar S.A. Polskie przedsiębiorstwo zatrudnia obecnie ponad 300 osób, a jego produkcję cechuje duża różnorodność – drukowane są tam m.in.: opakowania typu premium, papierowe etykiety wysokoprzetworzone, etykiety samoprzylepne oraz etykiety IML. Cezar koncentruje się głównie na sektorach: kosmetycznym, farmaceutycznym oraz napojów alkoholowych i słodyczy. Drukarnia posiada wśród swoich klientów przede wszystkim firmy z Polski i Białorusi, a także z krajów Unii Europejskiej. Nowy właściciel Cezara dysponuje 40 drukarniami umiejscowionymi w Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych, zatrudniając łącznie 4700 pracowników.

 

Data publikacji: kwiecień 2010

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty