Kalendarium

25-29.09.2018 · Polagra-Tech

1.10.2018 · Art of Color

1-4.10.2018 · Taropak, Poznań

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Dziennik Gazeta Prawna. Zwolnienia pracowników.

Redakcję „Dziennika Gazety Prawnej” czekają rewolucyjne zmiany. Jej wydawca – Infor Biznes – zamierza zwolnić około trzydziestu pracowników i współpracowników gazety. Jak poinformowała serwis Wirtualnemedia.pl Agata Broda, rzecznik prasowy wydawnictwa Infor Biznes, szesnastu pracowników „DGP” otrzyma wypowiedzenia do końca marca. Wydawca rozstanie się także z kilkunastoma współpracownikami. „Obecna racjonalizacja zatrudnienia jest wynikiem wprowadzanych zmian merytorycznych w gazecie, zgodnie z przyjętą strategią. Zakończy ona etap zmian w strukturze redakcji” – podkreśla Agata Broda. Według oficjalnego komunikatu Infor Biznes, zwolnienia wiążą się przede wszystkim z procesem przeprowadzenia zmian w warstwie merytorycznej gazety, strategiczną integracją treści wydania papierowego „DGP” z serwisami internetowymi Infor Biznes oraz zmianą struktury zatrudnienia w redakcji.

Wprowadzane zmiany merytoryczne – zgodnie z zamysłem – mają podkreślić ekonomiczny charakter gazety. „Informacje biznesowe, które wyróżniane były dotąd łososiowym kolorem, przeniesione zostają na białe strony, które zwiększą swoją objętość. Zgodnie z założeniem, że „DGP” jest opiniotwórczym dziennikiem o wyraźnym profilu ekonomicznym, nie znajduje uzasadnienia wyróżnianie treści biznesowych innym kolorem w osobnym grzbiecie” – mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Broda.

Po zmianach „Dziennik Gazeta Prawna” składać się będzie z białego grzbietu głównego oraz z żółtej części – „Gazety Prawnej” – uzupełnianej narzędziowymi dodatkami specjalistycznymi. Nadal ukazywać się będą piątkowe dodatki „Kultura” i „TV”. Tematyka z zakresu sportu i kultury w wydaniach codziennych pozostanie na białych stronach „DGP”, ale nie będzie eksponowana w osobnych działach. Zniknie piątkowy „Magazyn”, który ma zostać zintegrowany z grzbietem głównym. „Dziennik Gazeta Prawna” w nowej formule ukaże się na rynku na początku kwietnia.

 
Data publikacji: kwiecień 2010
« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Strzelić sobie w cyfrowe kolano…

Cyfrowa transformacja obejmuje również media drukowane i cyfrowe. Media drukowane, a w szczególności magazyny takie jak PRINT & PUBLISHING, żyją z dobrego contentu. Zatem alternatywą dla wersji drukowanej jest wersja cyfrowa lub on-line. Część budżetów z wersji drukowanych przenoszone jest do świata cyfrowych mediów. Jednak kompensacja obrotu jeden do jednego z druku do wersji cyfrowej jest na tą chwilę raczej nierealna. W obliczu tego, rzecz jasna, również i my, prasa drukowana, zmieniamy trend i uzupełniamy portfolio o cyfrowe narzędzia.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty