Kalendarium

24-26.11.2020 · InPrint Munich, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

25.02-03.03.2021 · Interpack, Düsseldorf

20-30.04.2021 · drupa, Düsseldorf

Heidelberg na nowym kursie

Heidelberg rozpoczął drugi kwartał roku budżetowego 2019/2020 w znacznie lepszej sytuacji pod względem liczby zamówień, niż miało to miejsce na początku roku. Podpisano więcej umów kupna oraz subskrypcji. Celem średniookresowym jest zwiększenie udziału sprzedaży cyklicznej do około jednej trzeciej całkowitej sprzedaży. Wraz ze wzrostem popytu, Heidelberg rozszerza swoją ofertę i oferuje dodatkowe opcje kontraktów, jak planowane wprowadzenie możliwości łączenia różnych produktów z oferty w ramach subskrypcji. W międzyczasie, Marcus A. Wassenberg mianowany został na nowego dyrektora finansowego. Wassenberg zastąpił Dirka Kaliebe, który opuścił firmę na własną prośbę pod koniec września.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

List do Covid-19

Szanowny Panie,

 

od jakiegoś czasu szaleje Pan w całej Polsce i na Świecie. Zaatakował Pan wprawdzie tylko niespełna 1 procent populacji, ale aż 99,9 procent nagłówków w gazetach. Założę się, że z pewnością wolałby Pan, by sytuacja była odwrotna. Wkradł się Pan bowiem na każdy możliwy obszar, na stronach gazet znaleźć można nagłówki z tak postawionymi pytaniami: „Co koronawirus oznacza dla organizacji Mistrzostw Świata w 2021 roku w Salt Lake City?”, a także „Czy dozwolone jest przytulanie się w snach?” – co tylko dowodzi najgorszego…

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty