|
Jak podkreśla Heiner Klokkers, CEO firmy Hubergroup, ograniczona dostępność surowców i wzrost kosztów zmuszają producenta do kolejnej podwyżki cen produktów.
© Hubergroup
|
Firma Hubergroup wprowadza kolejną podwyżkę cen swoich produktów ze względu na „ogromny wzrost” kosztów surowców i transportu. Pierwsza zmiana cen miała miejsce w maju tego roku. Producent zajmuje się produkcją farb drukarskich do różnych zastosowań, w tym do druku akcydensów, offsetu oraz opakowań, a także lakierów i klejów PI. Jak podkreśla, przemysł farb drukarskich został poważnie dotknięty przez rosnące koszty transportu i kluczowych składników, w tym pigmentów, takich jak dwutlenek tytanu, a także żywic i rozpuszczalników. W rezultacie, pomimo prób pozyskania alternatywnych surowców i znalezienia innych dostawców, firma została zmuszona do podjęcia działań i dokonania zmian w cenniku.