Kalendarium

25-29.09.2018 · Polagra-Tech

1.10.2018 · Art of Color

1-4.10.2018 · Taropak, Poznań

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Nowa spółka dystrybucyjna

Data publikacji: czerwiec 2010

Grupa Infor PL powiększyła swoje struktury o kolejną spółkę zależną – jest nią Centrum Usług Dystrybucyjnych Infor Sp. z o.o. Została ona wydzielona z Infor PL SA, gdzie jako wewnętrzna struktura przez ponad dwadzieścia lat zajmowała się świadczeniem usług logistycznych, kolportażowych i sprzedażą prenumeraty.

Powstanie Centrum Usług Dystrybucyjnych Infor to konsekwencja zapoczątkowanej w 2008 roku transformacji Infor PL w grupę spółek reprezentujących biznesy, prowadzone wcześniej w ramach jednej firmy. Firma może zaproponować obsługę całego procesu sprzedaży czasopism, książek czy dostępów on-line, począwszy od przygotowania produkcji publikacji, poprzez dystrybucję, na obsłudze posprzedażowej kończąc. Oferuje wsparcie procesów sprzedaży poprzez różne formy komunikacji z klientami – telemarketing, mailing za pośrednictwem Poczty Polskiej i prywatnych operatorów, a także masowe wysyłki za pośrednictwem e-maili, faksów czy SMS-ów.

Wśród klientów Centrum Usług Dystrybucyjnych Infor są, należące do Grupy Infor PL, spółki Infor Biznes (wydawca m.in. „Dziennika Gazety Prawnej”) i Infor Ekspert oraz wydawcy obcy, m.in. Axel Springer Polska, Wydawnictwo Marketing w Praktyce, International Data Group Poland, Promedia, Wydawnictwo Zwierciadło czy Sportlive24.

Strategia spółki zakłada systematyczne zwiększanie udziału w przychodach wydawców obcych i e-handlu do 50 proc. w 2013 roku. Obecnie 70 proc. przychodów pochodzi ze spółek Grupy Infor PL, a 30 proc. od klientów zewnętrznych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty