Nowa spółka dystrybucyjna

Data publikacji: czerwiec 2010

Grupa Infor PL powiększyła swoje struktury o kolejną spółkę zależną – jest nią Centrum Usług Dystrybucyjnych Infor Sp. z o.o. Została ona wydzielona z Infor PL SA, gdzie jako wewnętrzna struktura przez ponad dwadzieścia lat zajmowała się świadczeniem usług logistycznych, kolportażowych i sprzedażą prenumeraty.

Powstanie Centrum Usług Dystrybucyjnych Infor to konsekwencja zapoczątkowanej w 2008 roku transformacji Infor PL w grupę spółek reprezentujących biznesy, prowadzone wcześniej w ramach jednej firmy. Firma może zaproponować obsługę całego procesu sprzedaży czasopism, książek czy dostępów on-line, począwszy od przygotowania produkcji publikacji, poprzez dystrybucję, na obsłudze posprzedażowej kończąc. Oferuje wsparcie procesów sprzedaży poprzez różne formy komunikacji z klientami – telemarketing, mailing za pośrednictwem Poczty Polskiej i prywatnych operatorów, a także masowe wysyłki za pośrednictwem e-maili, faksów czy SMS-ów.

Wśród klientów Centrum Usług Dystrybucyjnych Infor są, należące do Grupy Infor PL, spółki Infor Biznes (wydawca m.in. „Dziennika Gazety Prawnej”) i Infor Ekspert oraz wydawcy obcy, m.in. Axel Springer Polska, Wydawnictwo Marketing w Praktyce, International Data Group Poland, Promedia, Wydawnictwo Zwierciadło czy Sportlive24.

Strategia spółki zakłada systematyczne zwiększanie udziału w przychodach wydawców obcych i e-handlu do 50 proc. w 2013 roku. Obecnie 70 proc. przychodów pochodzi ze spółek Grupy Infor PL, a 30 proc. od klientów zewnętrznych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Gallus z nowym cyfrowym systemem do druku etykiet dla początkujących

Przed dwoma laty ponad 800 odwiedzających przybyło z całego świata do St. Gallen na „Gallus Innovation Days 2016”. W tym roku Gallus, jako część grupy Heidelberg, rozwinął tę koncepcję na jeszcze większej przestrzeni wystawowej. W ramach „Gallus Innovation Days 2018” eksperci poligraficzni z firm Gallus i Heidelberg pokazali, jak cyfryzacja zmienia biznes etykietowy i jak można wspierać tę drastyczną przemysłową zmianę paradygmatu. Pod hasłem „Solutions for Printing Champions” Gallus zaprezentował rozmaite innowacje produktowe.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty