Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowy dyrektor finansowy

Rada Nadzorcza firmy Heidelberger Druckmaschinen powołała pięćdziesięciodwuletniego Marcusa A. Wassenberga na członka zwyczajnego zarządu i dyrektora finansowego Heidelberger.  Będzie on pełnił swoją nową funkcję od 1 września 2019 roku. Marcus A. Wessenberg zastąpi w przedsiębiorstwie Dirka Kaliebe, który - jak zapowiedziano wcześniej - z końcem września odejdzie z firmy na własną prośbę. Przedstawiciele firmy wyrażają radość ze zwerbowania Marcusa Wassenberga - lidera z wieloletnimi kompetencjami w zakresie zarządzania w sektorze finansowym. Dzięki swojemu doświadczeniu w branży inżynierii mechanicznej i zakładowej, dostosuje przyszłe ramy finansowe Heidelberga do wymogów transformacji cyfrowej i ustabilizowania bilansu. Ponadto Wasserberg z powodzeniem wdrażał już projekty zmian w celu zwiększania wydajności, dzięki czemu jest on odpowiednim nowym dyrektorem finansowym dla firmy Heidelberg. Wassenberg był ostatnio dyrektorem finansowym w Rolls-Royce Power Systems AG, z siedzibą we Friedrichshafen. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora finansowego w fabryce Senvion SE. Urodził się w 1966 r. w Grevenbroich w Nadrenii Północnej-Westfalii. W 1993 r. ukończył ekonomię na Uniwersytecie Ruhry w Bochum. Karierę zawodową rozpoczął jako audytor; następnie zajmował stanowiska  dyrektora finansowego w jednej z wiodących na rynku agencji PR i niemieckiej spółce zależnej firmy amerykańskiej. Kolejnym krokiem w jego karierze było przejęcie kierownictwa średniej grupy lotniczej Cirrus Group Holding.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty