Kalendarium

24-26.09.2019 · FACHPACK, Norymberga

30.09-03.10.2019 · 4PrintWeek, Poznań

30.09-03.10.2019 · Taropak, Poznań

08-09.10.2019 · IFRA World Publishing Expo, Berlin

24-27.10.2019 · Międzynarodowe Targi Książki, Kraków

Nowy dyrektor finansowy

Rada Nadzorcza firmy Heidelberger Druckmaschinen powołała pięćdziesięciodwuletniego Marcusa A. Wassenberga na członka zwyczajnego zarządu i dyrektora finansowego Heidelberger.  Będzie on pełnił swoją nową funkcję od 1 września 2019 roku. Marcus A. Wessenberg zastąpi w przedsiębiorstwie Dirka Kaliebe, który - jak zapowiedziano wcześniej - z końcem września odejdzie z firmy na własną prośbę. Przedstawiciele firmy wyrażają radość ze zwerbowania Marcusa Wassenberga - lidera z wieloletnimi kompetencjami w zakresie zarządzania w sektorze finansowym. Dzięki swojemu doświadczeniu w branży inżynierii mechanicznej i zakładowej, dostosuje przyszłe ramy finansowe Heidelberga do wymogów transformacji cyfrowej i ustabilizowania bilansu. Ponadto Wasserberg z powodzeniem wdrażał już projekty zmian w celu zwiększania wydajności, dzięki czemu jest on odpowiednim nowym dyrektorem finansowym dla firmy Heidelberg. Wassenberg był ostatnio dyrektorem finansowym w Rolls-Royce Power Systems AG, z siedzibą we Friedrichshafen. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora finansowego w fabryce Senvion SE. Urodził się w 1966 r. w Grevenbroich w Nadrenii Północnej-Westfalii. W 1993 r. ukończył ekonomię na Uniwersytecie Ruhry w Bochum. Karierę zawodową rozpoczął jako audytor; następnie zajmował stanowiska  dyrektora finansowego w jednej z wiodących na rynku agencji PR i niemieckiej spółce zależnej firmy amerykańskiej. Kolejnym krokiem w jego karierze było przejęcie kierownictwa średniej grupy lotniczej Cirrus Group Holding.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty