Kalendarium

24-26.09.2019 · FACHPACK, Norymberga

30.09-03.10.2019 · 4PrintWeek, Poznań

30.09-03.10.2019 · Taropak, Poznań

08-09.10.2019 · IFRA World Publishing Expo, Berlin

24-27.10.2019 · Międzynarodowe Targi Książki, Kraków

Oficjalne połączenie

 

W połowie lipca w KRS została oficjalnie zarejestrowana spółka Reprograf-Grafikus SA. Z tej okazji przedsiębiorstwo wydało komunikat, w którym można przeczytać, że jego nowa nazwa oddaje zamiar budowania przyszłego sukcesu na bazie doświadczenia, dorobku i wartościach obu łączących się firm: Reprograf SA i Grafikus Systemy Graficzne Sp. z o.o. Obie firmy przez lata ugruntowały swoją pozycję jako wiodący dystrybutorzy maszyn i urządzeń oraz materiałów konsumpcyjnych na rynku poligraficznym. Na polskim rynku obecne były już od kilkudziesięciu lat. Każda z nich miała w swojej ofercie szeroki i kompleksowy wachlarz produktów i usług, a ich klientami były i są drukarnie z wielu sektorów rynku (druk offsetowy, fleksograficzny, cyfrowy). Dzięki połączeniu kompetencji w sektorze druku cyfrowego, wielkiego formatu, fleksograficznego i offsetu utworzono podmiot, który oferuje wysokiej klasy usługi, doradztwo oraz zaopatrzenie materiałowe i sprzętowe we wszystkich tych dziedzinach. Po dokonanym już połączeniu nowa spółka zamierza dalej prowadzić działalność w dotychczasowych trzech oddziałach regionalnych (Warszawa, Poznań, Kraków). Połączenie Reprografu i Grafikusa jest pierwszym projektem na tak dużą skalę na polskim rynku dystrybucji maszyn i materiałów poligraficznych. W opinii właścicieli i zarządu jest to kontynuacja i konsekwentne rozwinięcie strategicznego planu rozwoju zapoczątkowanego skutecznym i zakończonym sukcesem połączeniem Grafikusa ze specjalistyczną spółką INK Polska, które miało miejsce w listopadzie 2016 roku.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty