Kalendarium

25-29.09.2018 · Polagra-Tech

1.10.2018 · Art of Color

1-4.10.2018 · Taropak, Poznań

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Przeprowadzka ACCHSH. Więcej przestrzeni dla innowacji.

 

W kwietniu warszawski dział marketingu firmy ACCHSH przenosi się do nowej siedziby w Intraco Biznes Park przy ul. Smoleńskiego 1. Będzie się tu mieściło centrum szkoleniowo-prezentacyjne, koncentrujące swoją działalność na nowych rozwiązaniach, takich jak systemy Web-to-Print. Firma uchyla także rąbka tajemnicy, zapowiadając wprowadzenie innowacyjnej usługi proofingu kontraktowego.

W nowej siedzibie będą demonstrowane rozwiązana firmy, pozwalające na kompleksową obsługę zleceń poligraficznych: od złożenia zamówienia, poprzez obróbkę plików i ich wydrukowanie w technologii cyfrowej, na dostawie gotowych wyrobów skończywszy. Firma chce się w szczególności skoncentrować na promocji rozwiązania, jakie od pewnego czasu oferuje PuzzleFlow Solutions Europe, europejski franczyzobiorca technologii PuzzleFlow. Chodzi o unikalną usługę proofingu kontraktowego w trybie online opartego na normie ISO. Ta nietypowa oferta, która powinna zainteresować zwłaszcza mniejsze firmy, powstanie w oparciu o globalny serwis świadczony przez ACCHSH w Polsce, PuzzleFlow Solutions Europe w Holandii i PuzzleFlow Solutions USA na rynku północnoamerykańskim. Firma planuje udostępnienie online usługi, polegającej na przygotowaniu za klienta plików PDF/X spełniających normę ISO, gdzie – w razie potrzeby wydruku – będzie w stanie wykonać proof kontraktowy na własnym urządzeniu lub u klienta wyposażonego we wskazaną maszynę drukującą. ACCHSH ma nadzieję, że projekt ten – którego szczegóły już wkrótce zostaną ujawnione – spotka się z zainteresowaniem klientów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty