Kalendarium

08-09.11. 2017 · Kongres Branży Poligraficznej Art of Color

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.10.2017 · Viscom Düsseldorf

26-29.10.2017 · Międzynarodowe Targi Książki

14-16.11.2017 · InPrint

Canon EXPO 2010 w Paryżu

Data publikacji: grudzień 2010

 

W ramach wystawy Canon EXPO 2010, firma Canon Europe zaprezentowała w Paryżu szeroką paletę innowacyjnych produktów i najświeższe koncepcje technologii obrazowania, które zapewne nie pozostaną bez wpływu na przyszłość branży poligraficznej. Firma przedstawiła również swoje plany odnośnie rozwoju usług, prezentując nową firmę doradczą, która będzie działać na rynku zarządzania mediami oraz zarządzania informacjami w przedsiębiorstwie.

 
© Canon

Na Canon EXPO 2010 firma przedstawiła najważniejsze produkty i technologie w zakresie obrazowania. W strefie Nowa Perspektywa Obrazowania, technologie obrazowania Canon umożliwiły gościom doświadczenie potęgi obrazu, pozwalając im spojrzeć na obraz w zupełnie nowy sposób. Dużym zainteresowaniem cieszyła się przede wszystkim wielofunkcyjna, kompaktowa kamera, obsługująca zarówno rejestrację obrazu statycznego, jak i obrazu wideo w bardzo wysokiej rozdzielczości 4K. Urządzenie to, służące zarówno do zastosowań roboczych, jak i profesjonalnych, jest wyposażone w nowy czujnik CMOS, który umożliwia nagrywanie wideo z prędkością ponad 60 klatek na sekundę. Hitem wystawy okazała się być interaktywna rzeczywistość mieszana – łączy ona rzeczywistość ze światem wirtualnym w czasie realnym, oferując wizualne doświadczenie, dzięki któremu użytkownik może nie tylko „widzieć” obrazy w przestrzeni wizualnej, ale również tworzyć je i kontrolować. Prezentowany w Paryżu system Mixed Reality firmy Canon korzysta z montowanego na głowie wyświetlacza z wbudowanymi kamerami oraz komputerem, który przetwarza obraz wideo łącząc rzeczywistość ze światem wirtualnym.

 
Strategia biznesowa Canon

W przemówieniu wygłoszonym na targach EXPO 2010 w Paryżu, Fujio Mitarai, prezes i dyrektor generalny Canon Inc., podał kilka informacji dotyczących strategii biznesowej firmy na następne pięć lat. W ogólnym zarysie, polityka ta ma na celu wspieranie dwóch tradycyjnych, kluczowych strategii firmy Canon – globalizacji i dywersyfikacji. „Canon EXPO 2010 to prezentacja wizji naszej firmy związanej z tym, jak ludzie wykorzystują technologie obrazowania w życiu codziennym i w pracy. Innowacje tkwią u podstaw naszej strategii biznesowej. Dziś prezentujemy połączenie teraźniejszej i przyszłej wizji branży według Canon, ukazując potęgę obrazu” – dodał Ryoichi Bamba, prezes i dyrektor generalny Canon Europe, Middle East and Africa.

 
© Canon

Na targach EXPO firmy Canon i Océ po raz pierwszy pokazały wspólnie swoje produkty i rozwiązania.

Canon i Océ

W marcu 2010 firma Canon stała się głównym udziałowcem Océ, jednego z wiodących dostawców produktów z zakresu zarządzania dokumentami, druku oraz usług skierowanych do profesjonalistów. Na targach EXPO firmy Canon i Océ po raz pierwszy pokazały wspólnie swoje produkty i rozwiązania, prezentując najszerszą gamę systemów druku produkcyjnego i wielkoformatowego dostępnych na rynku. Firmy planują głębszą integrację – w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki podjęto już pierwsze kroki zmierzające do połączenia ofert produktowych. Szereg rozwiązań firmy Canon dostępnych jest już w sieci sprzedaży Océ, a Canon rozpocznie sprzedaż pierwszych produktów Océ pod koniec tego roku.

 
Usługi doradcze

Jako dowód zaangażowania w poszerzenie oferty usługowej, firma Canon Europe zaprezentowała w Paryżu nową firmę doradczą. We współpracy z Accenture Canon wejdzie na rozwijający się europejski rynek zarządzania informacjami w przedsiębiorstwie oraz zarządzania mediami, którego wartość ma wynosić 9,6 mld dolarów rocznie.

Nowo powstała firma będzie korzystać z doświadczeń Canon w zakresie informacji i obrazowania oraz wiodących usług doradczych w dziedzinie zarządzania przedsiębiorstwem oferowanych przez Accenture. Docelowi klienci firmy to duże przedsiębiorstwa z Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Finlandii i Austrii. W roku 2011 do grupy tej dołączy sześć kolejnych państw.

 
Canon EXPO to międzynarodowe targi odbywające się co pięć lat w centrum wystawienniczym Grande Halle de la Villette w Paryżu. Na niemal 8 tys. m2 prezentowane są nowe produkty do użytku domowego i biurowego. Wystawa pokazuje, jaki wpływ mają innowacje na powstawanie nowych obszarów biznesowych w dziedzinie konsumenckich produktów do obrazowania, sprzętu biurowego, druku, przesyłania danych i komunikacji, systemów medycznych i rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa.
« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Pozytywne fluidy

Producenci maszyn drukujących informują o pozytywnych widokach na przyszłość. Dodatkowo dwie największe firmy Heidelberg i KBA podają do publicznej wiadomości lepsze wyniki finansowe aniżeli w poprzednich kwartałach i latach. Obie firmy w tym tygodniu opublikowały swoje dane finansowe. Podczas gdy Heidelberg skupia się na urządzeniach cyfrowych, tegoroczny 200 letni jubilat KBA kładzie nacisk na szerokie spektrum urządzeń od offsetu, przez druk cyfrowy po maszyny do druku opakowań.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty