Kalendarium

15-18.03.2018 · Lipskie Targi Książki, Lipsk

19-24.03.2018 · IPEX, Londyn

27.02-02.03.2018 · Embax, Brno

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

27-30.01.2018 · Paperworld, Frankturt n/Menem

Do plakatów i POS-ów

Data publikacji: marzec 2014

Canon wprowadza do sprzedaży dwa sześciokolorowe modele imagePROGRAF do produkcji plakatów i materiałów sklepowych (POS). Urządzenia zostały stworzone przede wszystkim z myślą o klientach z branży detalicznej i hotelarsko-restauracyjnej.

 

 

Dwie nowe drukarki uzupełniają istniejącą rodzinę imagePROGRAF i są pozycjonowane pomiędzy pięciokolorowymi modelami CAD z atramentami barwnikowymi oraz ośmio- i dwunastokolorowymi modelami do druku fotograficznego i produkcyjnego. Kluczową zaletą modeli imagePROGRAF iPF6400SE i iPF8400SE jest sześciokolorowy zestaw atramentów LUCIA-EX, który wykorzystuje atramenty pigmentowe, a nie barwnikowe, co wpływa na trwałość wydrukowanych obrazów i pozwala na korzystanie z szerszej gamy nośników. Dzięki dołączeniu barwy czerwonej do sześciokolorowego zestawu (magenta, cyjan, żółty, czarny, czarny matowy i czerwony) drukarki mogą produkować przykuwające wzrok grafiki z żywymi odcieniami czerwonymi i pomarańczowymi, które często pojawiają się na plakatach i materiałach POS. iPF6400SE i iPF8400SE oferują też większe, opcjonalne zbiorniki z atramentem (odpowiednio 300 i 700 ml, oprócz standardowych zbiorników o pojemności odpowiedni 130 i 330 ml), i ograniczają przestoje dzięki zbiornikowi podrzędnemu, który umożliwia nieprzerwany druk podczas wymiany atramentu (tzw. „hot swap”). 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Automatyzacja również na fali

Przed nami targi Fespa. W tym roku jeszcze większe niż w poprzednich latach. Daje to wszystkim do myślenia. Skoro około 700 wystawców na targach w Berlinie pokaże nowości i innowacyjne rozwiązania, oznacza to duży rozwój branży reklamowej i poligraficznej albowiem bez druku nie ma reklamy i bez reklamy nie ma druku. Wiele firm przyjedzie aby przyjrzeć się nowym technologiom i ich zastosowaniom w celu podjęcia decyzji inwestycyjnych. Nie ma nawet najmniejszych wątpliwości, że branża druku reklamowego proponuje wiele świetnych rozwiązań, które dają firmom usługowym możliwości rozwoju.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty