Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Druga inwestycja w Indigo

Polski producent etykiet, firma Eticod, powiększyła swój park maszynowy i zainwestowała w cyfrową maszynę drukującą HP Indigo 6900, aby sprostać szybko zmieniającym się trendom i zapewnić swoim klientom wiele możliwości druku cyfrowego.

© Eticod

Firma Eticod uzupełniła swój park maszynowy o nową cyfrową maszynę HP Indigo 6900, aby zapewnić swoim klientom jeszcze więcej możliwości w zakresie cyfrowego zadruku etykiet. Producent działa na polskim rynku już ponad 25 lat i jest jednym z liderów w produkcji etykiet samoprzylepnych w Polsce. Oferuje etykiety drukowane na folii, papierze i materiałach strukturalnych, koncentrując swoje moce produkcyjne przede wszystkim na etykietach typu peel-of i biletach. Wcześniej firma realizowała zlecenia średnich i dużych serii wyłącznie w druku fleksograficznym, jednak rosnąca liczba klientów zadecydowała o inwestycji w technologię druku cyfrowego. Wtedy to firma zakupiła swój pierwszy system do druku cyfrowego - HP Indigo 6800. Nowe rozwiązanie pozwoliło firmie Eticod na poszerzenie bazy klientów, szczególnie tych zdecydowanych na małe nakłady.

Od momentu inwestycji w HP Indigo, firma uzyskała szereg nowych możliwości produkcyjnych, takich jak np. personalizacja, jednocześnie drukując dla swoich klientów tysiące etykiet o zupełnie różnej szacie graficznej. Cechą wyróżniającą HP Indigo 6900 jest możliwość drukowania na szerokiej gamie różnych podłoży, od folii posrebrzanej, papierów strukturalnych i termicznych, po drewno. Od czasu wdrożenia nowej technologii, firma Eticod stała się jednym z pierwszych producentów drukujących na drewnie, co zostało wyróżnione międzynarodową nagrodę HP - INKSpiration.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty