Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Inwestycja w złociarkę

Firma Badge4U, specjalizująca się w produkcji gadżetów reklamowych, takich jak znaczki okolicznościowe oraz urządzenia i komponenty do ich wytwarzania, produkty bezpieczeństwa, magnesy czy akcesoria do telefonów, uzupełniła swój park maszynowy o urządzenie do metalizowania lakieru QSleek z oferty Duplo. Producent produkuje rocznie ponad 25 milionów małych, przypinanych znaczków reklamowych i okolicznościowych, niosących różne treści, które stanowią połowę produkowanych przez firmę wytworów. Natomiast metalizowanie to kolejny krok dla „Badge Revolution”, akcji marketingowej producenta, który poprzez inwestycje w nowoczesne maszyny i wprowadzanie nowych efektów uszlachetniania stara się wprowadzić świat znaczków na nowy poziom. Do tej pory firma posiadała urządzenie lakierujące Duplo DuSense, która pozwoliła na realizację lakierowanych znaczków czy magnesów z efektem 3D. QSleek to z kolei maszyna umożliwiająca metalizowanie wcześniej polakierowanych wydruków (o grubości lakieru od 20 mikronów) o gramaturze od 150 do 400g na metr kwadratowy. Zastosowano w niej specjalny wałek dociskowy, który pokrywa metaliczną folią wszystkie lakierowane wypukłości niezależnie od grubości naniesionego lakieru. Poszerza to ofertę Badge4U o efekty złocenia, srebrzenia czy zdobienia z wykorzystaniem różnych kolorów folii metalizowanej.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty