Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Maksymalny poziom OEE

Nowe rozwiązania zaproponowane przez Xeikon mają umożliwić drukarniom średnich nakładów jeszcze bardziej efektywną transformację cyfrową.

© Xeikon

Xeikon wprowadził do swojego portfolio dwie nowe maszyny cyfrowe do druku etykiet - Xeikon CX30 oraz CX50. Opierając się na platformie szóstej generacji, bazującej na technologii Cheetah 2.0 z interfejsami i połączeniem z chmurą, nowe maszyny zostały zaprojektowane w celu osiągnięcia przez drukarnie maksymalnego poziomu wskaźnika OEE.

Xeikon CX30 i CX50 wpasowują się w portfolio firmy pomiędzy podstawowymi systemami drukującymi Xeikon 3030 i 3050 REX, a systemami wyższej klasy Xeikon CX300 i CX500. Dwie nowe maszyny zostały opracowane z myślą o drukarniach etykiet o średniej wydajności, to znaczy w przedziale od 20 000 do 40 000 m² etykiet miesięcznie dla różnych segmentów rynku końcowego, w tym sektora farmaceutycznego, spożywczego oraz w sektorze alkoholi. Jak zapewnia Filip Weymans, wiceprezes ds. marketingu w Xeikon, nowe maszyny cyfrowe oferują konkurencyjne koszty eksploatacji przy jednoczesnym rozszerzeniu możliwości urządzenia, takich jak np. zwiększenie szybkości produkcji lub szerokości obsługiwanych nośników. Podkreśla on jednocześnie, że rozwiązania CX30 i CX50 to odpowiedni wybór dla tych drukarni, w tym drukarni internetowych, które po raz pierwszy decydują się na rozwiązania cyfrowe, planując w przyszłości rozszerzenie swojej działalności w tym zakresie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty