Kalendarium

15-18.03.2018 · Lipskie Targi Książki, Lipsk

19-24.03.2018 · IPEX, Londyn

27.02-02.03.2018 · Embax, Brno

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

27-30.01.2018 · Paperworld, Frankturt n/Menem

Mały zaskakuje

Data publikacji: grudzień 2010
© Sharp

Mimo że model MX-2310U jest najmniejszy w portfolio kolorowych urządzeń Sharp, został wyposażony w zestaw rozwiązań stosowanych w produktach wyższej klasy.

Firma Sharp wprowadza do sprzedaży nowe kompaktowe urządzenie cyfrowe. Mimo że model MX-2310U jest najmniejszym przedstawicielem w portfolio kolorowych urządzeń Sharp, został wyposażony w zestaw rozwiązań stosowanych w produktach wyższej klasy. Obok opcji dwustronnego druku, kopiowania i skanowania, klienci mogą poszerzyć zakres funkcjonalności urządzenia o moduł wewnętrznego finiszera i dziurkacza, moduł faksu, dodatkowe zabezpieczenia, większy podajnik papieru i platformę Sharp OSA (Open System Architecture) dla zautomatyzowania zadań manualnych i współpracy z aplikacjami zewnętrznymi. Model MX-2310U jest również wyposażony w funkcję zdalnego panelu – Sharp Remote Access Control Panel – która umożliwia pracownikom obsługi technicznej zdalne monitorowanie działania urządzenia i sterowanie nim bez potrzeby opuszczenia swojego biurka. MX-2310U drukuje i kopiuje z szybkością do 23 stron na minutę w kolorze i w czerni i bieli, a jednocześnie spełnia wymagania „Energy Star”. W nowym modelu zastosowano światła LED w module skanera, co zmniejsza zużycie energii. Uwagę zwraca również krótki czas rozgrzewania urządzenia. Dodatkowo model MX-2310U „zapamiętuje” sposób korzystania z niego przez użytkowników i automatycznie przełącza się na tryb czuwania podczas okresów bezczynności.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Automatyzacja również na fali

Przed nami targi Fespa. W tym roku jeszcze większe niż w poprzednich latach. Daje to wszystkim do myślenia. Skoro około 700 wystawców na targach w Berlinie pokaże nowości i innowacyjne rozwiązania, oznacza to duży rozwój branży reklamowej i poligraficznej albowiem bez druku nie ma reklamy i bez reklamy nie ma druku. Wiele firm przyjedzie aby przyjrzeć się nowym technologiom i ich zastosowaniom w celu podjęcia decyzji inwestycyjnych. Nie ma nawet najmniejszych wątpliwości, że branża druku reklamowego proponuje wiele świetnych rozwiązań, które dają firmom usługowym możliwości rozwoju.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty