Kalendarium

25-29.09.2018 · Polagra-Tech

1.10.2018 · Art of Color

1-4.10.2018 · Taropak, Poznań

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Weź zebrę do ręki

Data publikacji: lipiec 2011

 

© Zebra Technologies Corporation

Model QLn320 jest pierwszą drukarką mobilną z oferowanym przez firmę Zebra nowym rozwiązaniem – Power Smart Print Technology.

Liczbę pracowników mobilnych na całym świecie szacuje się już na ponad miliard. Można oczekiwać, że wraz z rozproszeniem siły roboczej zwiększy się również zapotrzebowanie na systemy mobilne, w tym także urządzenia drukujące. Zebra Technologies Corporation – producent drukarek do nadruku kodów kreskowych, kart i znaczników RFID – ogłosił wprowadzenie na rynek nowej mobilnej drukarki QLn320. Urządzenie umożliwia obniżenie kosztów, oferując stanowiące nowość na rynku drukarek mobilnych połączenie z siecią Ethernet. Możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania i lepszego zarządzania systemem pozwala ograniczyć czas wymagany na serwisowanie drukarki i wydłużyć jej eksploatację, podnosząc tym samym stopę zwrotu z inwestycji. Model QLn320 jest również pierwszą drukarką z oferowanym przez firmę Zebra nowym rozwiązaniem – Power Smart Print Technology. Nowa funkcja zwiększa szybkość przetwarzania informacji przy niższym użyciu energii, dając pracownikom mobilnym wyższą jakość wydruku. Model QLn320 do wydruków trzycalowych dostępny jest od ręki w regionie EMEA poprzez rozbudowaną sieć dystrybutorów firmy Zebra. Model QLn220 do wydruków dwucalowych dostępny będzie w III kwartale 2011 roku.

 
« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Strzelić sobie w cyfrowe kolano…

Cyfrowa transformacja obejmuje również media drukowane i cyfrowe. Media drukowane, a w szczególności magazyny takie jak PRINT & PUBLISHING, żyją z dobrego contentu. Zatem alternatywą dla wersji drukowanej jest wersja cyfrowa lub on-line. Część budżetów z wersji drukowanych przenoszone jest do świata cyfrowych mediów. Jednak kompensacja obrotu jeden do jednego z druku do wersji cyfrowej jest na tą chwilę raczej nierealna. W obliczu tego, rzecz jasna, również i my, prasa drukowana, zmieniamy trend i uzupełniamy portfolio o cyfrowe narzędzia.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty