Kalendarium

15-18.03.2018 · Lipskie Targi Książki, Lipsk

19-24.03.2018 · IPEX, Londyn

27.02-02.03.2018 · Embax, Brno

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

27-30.01.2018 · Paperworld, Frankturt n/Menem

Weź zebrę do ręki

Data publikacji: lipiec 2011

 

© Zebra Technologies Corporation

Model QLn320 jest pierwszą drukarką mobilną z oferowanym przez firmę Zebra nowym rozwiązaniem – Power Smart Print Technology.

Liczbę pracowników mobilnych na całym świecie szacuje się już na ponad miliard. Można oczekiwać, że wraz z rozproszeniem siły roboczej zwiększy się również zapotrzebowanie na systemy mobilne, w tym także urządzenia drukujące. Zebra Technologies Corporation – producent drukarek do nadruku kodów kreskowych, kart i znaczników RFID – ogłosił wprowadzenie na rynek nowej mobilnej drukarki QLn320. Urządzenie umożliwia obniżenie kosztów, oferując stanowiące nowość na rynku drukarek mobilnych połączenie z siecią Ethernet. Możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania i lepszego zarządzania systemem pozwala ograniczyć czas wymagany na serwisowanie drukarki i wydłużyć jej eksploatację, podnosząc tym samym stopę zwrotu z inwestycji. Model QLn320 jest również pierwszą drukarką z oferowanym przez firmę Zebra nowym rozwiązaniem – Power Smart Print Technology. Nowa funkcja zwiększa szybkość przetwarzania informacji przy niższym użyciu energii, dając pracownikom mobilnym wyższą jakość wydruku. Model QLn320 do wydruków trzycalowych dostępny jest od ręki w regionie EMEA poprzez rozbudowaną sieć dystrybutorów firmy Zebra. Model QLn220 do wydruków dwucalowych dostępny będzie w III kwartale 2011 roku.

 
« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Automatyzacja również na fali

Przed nami targi Fespa. W tym roku jeszcze większe niż w poprzednich latach. Daje to wszystkim do myślenia. Skoro około 700 wystawców na targach w Berlinie pokaże nowości i innowacyjne rozwiązania, oznacza to duży rozwój branży reklamowej i poligraficznej albowiem bez druku nie ma reklamy i bez reklamy nie ma druku. Wiele firm przyjedzie aby przyjrzeć się nowym technologiom i ich zastosowaniom w celu podjęcia decyzji inwestycyjnych. Nie ma nawet najmniejszych wątpliwości, że branża druku reklamowego proponuje wiele świetnych rozwiązań, które dają firmom usługowym możliwości rozwoju.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty