Kalendarium

08-09.11. 2017 · Kongres Branży Poligraficznej Art of Color

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.10.2017 · Viscom Düsseldorf

26-29.10.2017 · Międzynarodowe Targi Książki

14-16.11.2017 · InPrint

Etykiety magnetyczne

Data publikacji: wrzesień 2010

 

 

© Orion

Kolorowe etykiety, które szybko mogą zmienić swoją funkcję i stać się magnesami, budzą dużą sympatię konsumentów, nawet jeśli pojawia się na nich znak firmowy.

Producenci prześcigają się w opracowywaniu coraz bardziej innowacyjnych etykiet i opakowań. Przecież to właśnie one przyciągają naszą uwagę, kiedy przeszukujemy wzrokiem sklepowe półki. Są zatem ważnym nośnikiem informacji o marce i uczestniczą w budowaniu jej wizerunku w świadomości klienta. Jednak zwykła etykieta nie zawsze wystarczy. Często warto pójść o krok dalej i postawić na specjalne rozwiązanie.

 

„Jeśli nie tylko chcemy zwrócić uwagę kupujących, ale również zależy nam na wzmacnianiu rozpoznawalności naszej marki, możemy zastosować etykietę magnetyczną” – mówi Krystyna Dziewanowska, kierownik sprzedaży we wrocławskiej drukarni Orion Znakowanie Towarów, specjalizującej się w produkcji różnego rodzaju etykiet – „To świetne wyjście, by nie tylko wyróżnić produkt na półce, ale również oznakować np. lodówkę konsumenta, a tym samym na stałe zagościć w jego domu”. Kolorowe etykiety, które szybko mogą zmienić swoją funkcję i stać się magnesami, budzą dużą sympatię konsumentów, nawet jeśli pojawia się na nich znak firmowy. Co więcej, jeśli producent zadba o to, by jeszcze bardziej zwiększyć ich funkcjonalność (przykładem są edukacyjne magnesy z literami na produktach Danone), szansa na utrwalenie świadomości marki wzrasta.

Technologicznie rzecz ujmując, produkcja etykiet-magnesów nie jest skomplikowanym procesem. Wykorzystuje się w tym celu folię magnetyczną, która z jednaj strony przygotowana jest do zadruku w technice fleksograficznej. Drukarnia Orion oferuje produkcję tego typu aplikacji przy wykorzystaniu ośmiu kolorów. W grę wchodzą wszelkiego rodzaju uszlachetnienia, m.in. złocenia, posrebrzanie, różnorodne lakiery i laminaty, które zwiększają atrakcyjność etykiety i czynią z niej efektowny gadżet.

 
W lipcu drukarnia Orion Znakowanie Towarów zdobyła certyfikat ISO14001:2004, potwierdzający skuteczne wdrożenie systemu zarządzania środowiskowego. Uzyskanie certyfikatu wymaga identyfikacji i oceny aspektów środowiskowych, a następnie opracowania zestawów działań i konsekwentnej realizacji zobowiązań zwartych w polityce środowiskowej. Orion zobowiązał się m.in. do: zapewnienia przyjaznych środowisku warunków produkcji, edukacji ekologicznej pracowników, ograniczenia negatywnego oddziaływania na środowisko oraz prowadzenia gospodarki odpadami poprzez segregację odpadów i recykling.
 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Pozytywne fluidy

Producenci maszyn drukujących informują o pozytywnych widokach na przyszłość. Dodatkowo dwie największe firmy Heidelberg i KBA podają do publicznej wiadomości lepsze wyniki finansowe aniżeli w poprzednich kwartałach i latach. Obie firmy w tym tygodniu opublikowały swoje dane finansowe. Podczas gdy Heidelberg skupia się na urządzeniach cyfrowych, tegoroczny 200 letni jubilat KBA kładzie nacisk na szerokie spektrum urządzeń od offsetu, przez druk cyfrowy po maszyny do druku opakowań.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty