Kalendarium

15-18.03.2018 · Lipskie Targi Książki, Lipsk

19-24.03.2018 · IPEX, Londyn

27.02-02.03.2018 · Embax, Brno

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

27-30.01.2018 · Paperworld, Frankturt n/Menem

Etykiety magnetyczne

Data publikacji: wrzesień 2010

 

 

© Orion

Kolorowe etykiety, które szybko mogą zmienić swoją funkcję i stać się magnesami, budzą dużą sympatię konsumentów, nawet jeśli pojawia się na nich znak firmowy.

Producenci prześcigają się w opracowywaniu coraz bardziej innowacyjnych etykiet i opakowań. Przecież to właśnie one przyciągają naszą uwagę, kiedy przeszukujemy wzrokiem sklepowe półki. Są zatem ważnym nośnikiem informacji o marce i uczestniczą w budowaniu jej wizerunku w świadomości klienta. Jednak zwykła etykieta nie zawsze wystarczy. Często warto pójść o krok dalej i postawić na specjalne rozwiązanie.

 

„Jeśli nie tylko chcemy zwrócić uwagę kupujących, ale również zależy nam na wzmacnianiu rozpoznawalności naszej marki, możemy zastosować etykietę magnetyczną” – mówi Krystyna Dziewanowska, kierownik sprzedaży we wrocławskiej drukarni Orion Znakowanie Towarów, specjalizującej się w produkcji różnego rodzaju etykiet – „To świetne wyjście, by nie tylko wyróżnić produkt na półce, ale również oznakować np. lodówkę konsumenta, a tym samym na stałe zagościć w jego domu”. Kolorowe etykiety, które szybko mogą zmienić swoją funkcję i stać się magnesami, budzą dużą sympatię konsumentów, nawet jeśli pojawia się na nich znak firmowy. Co więcej, jeśli producent zadba o to, by jeszcze bardziej zwiększyć ich funkcjonalność (przykładem są edukacyjne magnesy z literami na produktach Danone), szansa na utrwalenie świadomości marki wzrasta.

Technologicznie rzecz ujmując, produkcja etykiet-magnesów nie jest skomplikowanym procesem. Wykorzystuje się w tym celu folię magnetyczną, która z jednaj strony przygotowana jest do zadruku w technice fleksograficznej. Drukarnia Orion oferuje produkcję tego typu aplikacji przy wykorzystaniu ośmiu kolorów. W grę wchodzą wszelkiego rodzaju uszlachetnienia, m.in. złocenia, posrebrzanie, różnorodne lakiery i laminaty, które zwiększają atrakcyjność etykiety i czynią z niej efektowny gadżet.

 
W lipcu drukarnia Orion Znakowanie Towarów zdobyła certyfikat ISO14001:2004, potwierdzający skuteczne wdrożenie systemu zarządzania środowiskowego. Uzyskanie certyfikatu wymaga identyfikacji i oceny aspektów środowiskowych, a następnie opracowania zestawów działań i konsekwentnej realizacji zobowiązań zwartych w polityce środowiskowej. Orion zobowiązał się m.in. do: zapewnienia przyjaznych środowisku warunków produkcji, edukacji ekologicznej pracowników, ograniczenia negatywnego oddziaływania na środowisko oraz prowadzenia gospodarki odpadami poprzez segregację odpadów i recykling.
 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

EFI Connect 2018: 4.0 i opakowania

Już 19 raz, od 23 do 26 stycznia 2018, odbyła się w hotelu Wynn w Las Vegas konferencja EFI Connect. Impreza ta już tradycyjnie ma miejsce na początku roku i pokazuje ważne trendy z punktu widzenia EFI. Oprócz nich uczestnicy Connect mogą poznać nowe produkty i innowacje, które zostały wprowadzone na rynek w przeciągu ostatniego roku, oraz nad jakimi producent intensywnie pracuje i pojawią się w niedługim czasie w sprzedaży.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty