Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Realistyczna reprodukcja skóry

Mimaki SUJV-160 to wysokiej jakości atramentowa maszyna drukująca przeznaczona do realistycznej reprodukcji tekstury naturalnej i sztucznej skóry.

© Mimaki

Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, wprowadziła na rynek nowy model atramentowej maszyny drukującej Mimaki SUJV-160, która umożliwia realistyczne odwzorowanie tekstury naturalnej i sztucznej skóry. Mająca trafić do sprzedaży w czerwcu, nowa, szerokoformatowa, solwentowa drukarka atramentowa UV oferuje szerokość drukowania do 1610 mm, dzięki czemu idealnie nadaje się do zdobienia skórzanych akcesoriów odzieżowych, mebli, a nawet tapicerki samochodowej.

Nowe rozwiązanie jest wynikiem połączenia technologii dwóch liderów rynku - firmy Mimaki w dziedzinie druku oraz technologii atramentów UVIQUE firmy Fujifilm. Cienkowarstwowy atrament solwentowy UV SU200, opracowany przez Fujifilm i sprzedawany wyłącznie przez Mimaki, zapewnia naturalnej i sztucznej skórze wyjątkową elastyczność, rozciągliwość i znakomitą odporność na zarysowania. Pozwala to zachować teksturę i uczucie w dotyku materiału po zadrukowaniu, a także zwiększa wydajność, umożliwiając natychmiastowe przejście do etapu przetwarzania

Nowy system drukowania idealnie nadaje się do szeregu ekskluzywnych zastosowań w branży odzieżowej, a także wyposażenia wnętrz.

© Mimaki

końcowego z pominięciem czasu schnięcia. Jak podkreśla producent, połączenie innowacyjnych technologii druku i atramentu sprawia, że system przeznaczony jest do szeregu ekskluzywnych zastosowań. Urządzenie może dostarczyć materiał do produkcji torebek, butów czy spersonalizowanego wyposażenia drużyn sportowych w branży modowej, dywaników i sof w branży wystroju wnętrz, foteli samochodowych i siodełek motocyklowych, umożliwiając również zdobienie wyrobów z formowanej żywicy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty