Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Środek myjący firmy Fujifilm. Czystość na 1. miejscu.

Firma Fujifilm zamierza wprowadzić na rynek środek czyszczący niewymagający zastosowania rozpuszczalników. Jest on dedykowany dla urządzeń do druku gazet, który swoją premierę miał podczas tegorocznych targów Ifra Expo w Wiedniu. Produkt jest w pełni ekologiczny, nie zawiera bowiem ani węglowodorów, ani pochodnych roślinnych substancji oleistych, które dotychczas były szeroko stosowane w procesach mycia w druku offsetowym.

Jak podaje producent, środek nie wymaga rozcieńczania wodą ani jakimikolwiek innymi rozpuszczalnikami, aby efektywnie usuwać pył papierowy, czy resztki farby, pozostałe na częściach maszyny. Ponadto, płyn nadaje się do ponownego wykorzystania dzięki zastosowaniu prostego procesu filtrowania.
Środek czyszczący, oferowany przez Fujifilm, cechuje się także krótkim czasem parowania, co sprawia, że obciągi gumowe mogą zostać ponownie zainstalowane tuż po umyciu bez konieczności poddawania ich dodatkowym procesom płukania i suszenia. Nie pozostaje to bez znaczenia dla efektywności produkcji.

Obecnie prowadzone są ostatnie badania testowe nad produktem, a jego wprowadzenie do sprzedaży planowane jest na pierwszy kwartał 2010 roku.

 

 

Data publikacji: 12/2009

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty