Kalendarium

15-18.03.2018 · Lipskie Targi Książki, Lipsk

19-24.03.2018 · IPEX, Londyn

27.02-02.03.2018 · Embax, Brno

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

27-30.01.2018 · Paperworld, Frankturt n/Menem

Antalis czyta dzieciom. Wyróżnienie dla papiernika.

 

Fundacja ABCXXI przyznała firmie Antalis pamiątkowy medal za wieloletnie wspieranie jej przedsięwzięć ze szczególnym uwzględnieniem ogólnopolskiej kampanii społecznej „Cała Polska czyta dzieciom”. Podczas uroczystości, która odbyła się pod honorowym patronatem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Bogdana Zdrojewskiego, wręczono nagrody najbardziej aktywnym wolontariuszom – liderom i koordynatorom kampanii czytania: nauczycielom, bibliotekarzom, pracownikom placówek kulturalno-oświatowych z całego kraju, a także firmom i instytucjom, które promują i na różne sposoby wspierają działania Fundacji.

Gościem specjalnym Gali była pisarka Małgorzata Musierowicz. Autorka książek uwielbianych przez kilka pokoleń czytelników otrzymała najwyższą nagrodę Fundacji – statuetkę „Cała Polska czyta dzieciom” – za całokształt twórczości. Mianowano także nowych Ambasadorów Kampanii Czytania: Joannę Brodzik, Dorotę Zawadzką i Artura Barcisia.

Fundacja ABCXXI, założona w grudniu 1998, wspiera wychowanie dzieci i młodzieży poprzez działania oświatowe, edukacyjne, promocyjne oraz lobbingowe. W 2001 roku Fundacja zainaugurowała kampanię społeczną „Cała Polska czyta dzieciom”, która ma na celu uświadomienie społeczeństwu ogromnego znaczenia czytania dziecku dla jego wszechstronnego rozwoju. Firma Antalis od początku wspiera ideę, przekazując papiery na druk publikacji towarzyszących codziennym działaniom fundacji.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Automatyzacja również na fali

Przed nami targi Fespa. W tym roku jeszcze większe niż w poprzednich latach. Daje to wszystkim do myślenia. Skoro około 700 wystawców na targach w Berlinie pokaże nowości i innowacyjne rozwiązania, oznacza to duży rozwój branży reklamowej i poligraficznej albowiem bez druku nie ma reklamy i bez reklamy nie ma druku. Wiele firm przyjedzie aby przyjrzeć się nowym technologiom i ich zastosowaniom w celu podjęcia decyzji inwestycyjnych. Nie ma nawet najmniejszych wątpliwości, że branża druku reklamowego proponuje wiele świetnych rozwiązań, które dają firmom usługowym możliwości rozwoju.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty