Adres strony:  http://www.printernet.pl/pg/pl/content/ludzie_i_wydarzenia/burda_media_kupuje_edipresse.html

Burda Media kupuje Edipresse

W ramach umowy Burda Media Polska przejmie multimedialne i digitalowe portfolio Edipresse Polska, do którego należą popularne dwutygodniki, magazyny oraz serwisy internetowe dla kobiet.

© Photogenica

Wydawnictwo Burda Media Polska i szwajcarska firma Edipresse Group podpisały umowę o sprzedaży spółki Edipresse Polska, wydawcy magazynów i serwisów internetowych. Obie strony czekają na wydanie zgody na zakup przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

„Przejęcie Edipresse Polska otwiera przed nami nowe, fascynujące możliwości rozwojowe, umożliwiając przyspieszenie naszej transformacji cyfrowej i wzmacniając nasz biznes konsumencki w Polsce ze szczególnymi uwzględnieniem obszarów lifestyle i uroda”- uzasadnia Alexander Sorg, prezes Burda Media Polska.

 Edipresse Group posiada w Polsce między innymi takie tytuły jak „Viva!”, „Viva! Moda”, czy magazyn „Party”. Z kolei do wydawnictwa Burda Media Polska należą takie tytuły jak „Gala”, „Gala Men”, „Glamour” czy „Elle”. Przyjmując ofertę kupna od firmy Burda Media Polska, grupa Edipresse podjęła decyzję o wycofaniu się z głównej działaności mediowej w Polsce, pozostając właścicielem spółki Wydawnictwo Edipresse, która zajmuje się m.in. wydawaniem książek, kolekcji wydawniczych oraz magazynów custom publishing.

« poprzedni   |   następny » « wróć