Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

CGS spotyka Oris

Czas jubileuszu wywołał w firmie Oris wiele nowych pomysłów na zmiany.

Wraz z jubileuszem 35 lat działalności, firma CGS Oris, dostawca rozwiązań w zarządzaniu kolorami, wprowadza nowy wizerunek firmy i zmienia tożsamość marki. CGS Publishing Technologies International został założony w 1985 roku przez dwóch młodych mężczyzn o wspólnej wizji na biznes w branży poligraficznej. Obecnie posiada ona biura w krajach na całym świecie. Siedziba firmy nadal znajduje się w malowniczej niemieckiej wiosce Hainburg, która, jak twierdzi sam producent, stanowi piękny kontrast między oryginalną ceglaną konstrukcją budynku z 1911 roku a innowacyjnym zarządzaniem kolorami, oprogramowaniem do sprawdzania i nośnikami dla branży graficznej, opracowywanymi w tym miejscu przez ostatnie 35 lat. Czas jubileuszu wywołał wiele nowych pomysłów na zmiany. Jedną z nich jest nowa marka CGS Oris. „Po kilkudziesięciu latach prowadzenia działalności w prawie każdym kraju na świecie zdaliśmy sobie sprawę, że w niektórych miejscach nasza firma znana była jako CGS, w innych bardziej jako Oris. CGS to skrócona wersja nazwy firmy, Oris natomiast to nazwa rodziny produktów. Teraz połączyliśmy to, co zawsze tworzyło całość, aby skupić się na jednej silnej marce, znacznie upraszczając identyfikację produktów z technologią firmy”- komentuje Bernd Rückert, dyrektor generalny CGS Oris.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty