Kalendarium

15-18.03.2018 · Lipskie Targi Książki, Lipsk

19-24.03.2018 · IPEX, Londyn

27.02-02.03.2018 · Embax, Brno

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

27-30.01.2018 · Paperworld, Frankturt n/Menem

Get Prinected!

Data publikacji: lipiec 2011

 

21 czerwca w centrum konferencyjnym World Trade Center Poznań odbyło się kolejne spotkanie z cyklu „Seminarium Heidelberg Polska” poświęcone najnowszym rozwiązaniom technologicznym. Podczas spotkania pracownicy firmy Heidelberg Polska zaprezentowali rozwiązania, dzięki którym można maksymalnie efektywnie wykorzystać posiadany potencjał poprzez optymalizację procesów produkcyjnych. Pierwszą prezentację, „Job oriented workflow – file oriented workflow”, przedstawił Andrzej Kunstetter (product manager), pokazując zasadnicze różnice pomiędzy sposobami podejścia do problematyki „prepress workflow” na bazie aktualnych rozwiązań firmy Heidelberg. O nowym programie Prinect Business Manager, jako o nowoczesnym instrumencie do zarządzania drukarnią, opowiadał z kolei Piotr Bogusz. Zbigniew Kosiorek (specjalista ds. prepress) pokazał, w jaki sposób działa nowe oprogramowanie Remote Acces Elite pozwalające na zdalną komunikację drukarni lub studia graficznego z klientem. Bardzo ciekawą właściwością tego oprogramowania jest możliwość dokonywania kontroli poprawności pliku PDF jeszcze u klienta, zanim dane zostaną wysłane do druku. Na koniec Krzysztof Śląski (regionalny przedstawiciel handlowy) opowiedział o nowych materiałach eksploatacyjnych Saphira oferowanych przez firmę Heidelberg.

 
« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Automatyzacja również na fali

Przed nami targi Fespa. W tym roku jeszcze większe niż w poprzednich latach. Daje to wszystkim do myślenia. Skoro około 700 wystawców na targach w Berlinie pokaże nowości i innowacyjne rozwiązania, oznacza to duży rozwój branży reklamowej i poligraficznej albowiem bez druku nie ma reklamy i bez reklamy nie ma druku. Wiele firm przyjedzie aby przyjrzeć się nowym technologiom i ich zastosowaniom w celu podjęcia decyzji inwestycyjnych. Nie ma nawet najmniejszych wątpliwości, że branża druku reklamowego proponuje wiele świetnych rozwiązań, które dają firmom usługowym możliwości rozwoju.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty