Kalendarium

25-29.09.2018 · Polagra-Tech

1.10.2018 · Art of Color

1-4.10.2018 · Taropak, Poznań

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Jubileuszowa edycja Konkursu ART of PACKAGING

 

 Już 7 marca 2016 r. odbędzie się Uroczysta Gala Finałowa Konkursu ART of PaCKAGING – Perły wśród Opakowań. To już dziesiąta edycja wydarzenia, które odbywa się pod patronatem Polskiej Izby Opakowań. Tegoroczna, jubileuszowa Gala będzie jeszcze bardziej wyjątkowa, ponieważ zwycięzca ART of PACKAGING otrzyma automatycznie nominację do prestiżowej nagrody World Star przyznawanej przez Światową Organizację Opakowań (WPO). Nagrodzone projekty będą miały okazję zaistnieć na targach opakowaniowych w Polsce i za granicą, a także zyskają możliwość znalezienia się w gronie najwybitniejszych prac artystycznych, które można podziwiać w ramach wystaw międzynarodowych. O tytuł Perły wśród Opakowań uczestnicy walczą w poszczególnych kategoriach w dwóch odsłonach Konkursu – ART OF PACKAGING – DEBIUTY oraz ART OF PACKAGING – PROFESSIONAL. Celem corocznych połowów Pereł wśród Debiutantów jest promowanie i nagradzanie pomysłów w segmencie projektowania opakowań, odkrycie nowych talentów i zaprezentowanie ich środowisku branży opakowaniowej. W Konkursie PROFESSIONAL wyłonione zostaje najlepsze opakowanie komercyjne, które funkcjonuje już na rynku. W edycji tej wziąć może udział właściciel, producent lub projektant opakowania. Tym, co łączy obie części Konkursu jest idea nagradzania twórczych, designerskich, innowacyjnych oraz wyjątkowych zarówno w formie, jak i wartości użytkowej opakowań. Szczegółowe informacje dotyczące Konkursu ART of PACKAGING – Perły wśród Opakowań można znaleźć na stronie www.artofpackaging.pl.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty