Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Mellow inwestuje w Koenig & Bauer

„Made of Print” to hasło przyświecające krakowskiej drukarni Mellow, która po nowej inwestycji planuje poszerzyć swoją działalność na nowe rynki.

Drukarnia Mellow zainwestowała w półformatową, hybrydową maszynę Rapida 76 z modułem do cold stampingu firmy Koenig & Bauer. To już kolejne rozwiązanie tego producenta, jakie znalazło się w zakładzie drukarni i zarazem pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

Krakowska firma Mellow realizuje usługi na rynku poligraficznym w technice offsetowej, oferując szeroko rozumiane materiały marketingowe, takie jak katalogi, raporty, zaproszenia, foldery itp. Obecnie producent poszerza swoją ofertę m. in. o uszlachetnione opakowania i inne produkty wykonywane na grubszych podłożach. Właśnie dlatego drukarnia zainwestowała w rozwiązanie marki Koenig & Bauer.

Zainstalowana maszyna rozbudowana o moduł do cold stampingu pozwala producentowi na zadrukowywanie szerokiego spektrum podłoży, od kartonów, folii po folie cienkie czy materiały niewsiąkliwe. Urządzenie oferuje druk z maksymalną prędkością 18 tysięcy egzemplarzy na godzinę. Wyposażone zostało w siedem zespołów drukujących, wieżę lakierującą oraz moduł do foliowania na zimno Vinfoil Optima. Producent zwaraca też uwage na bogate wyposażenie kontrolno pomiarowe, w tym pomiar i regulacje nafarbiania online i inline oraz protokołowanie ISO online w systemie QualityPass, które dają użytkownikom pewność produkcji szczególnie przy produkcji opakowań i materiałów marketingowych.

Wraz z nową inwestycją i zdywersyfikowaniu oferty o uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej, drukarnia Mellow planuje wyjść ze swoją ofertą na rynek międzynarodowy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty