Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Najważniejsi na rynku książki

Biblioteka Analiz ogłosiła Plebiscyt 30-lecia na najważniejsze i najbardziej wpływowe postacie polskiego rynku książki. Miał on na celu wyłonienie i uhonorowanie najważniejszych postaci na rynku książki. Jego wyniki podano podczas pierwszego dnia Warszawskich Targów Książki. Wstępna lista kandydatów zawierała czterysta nazwisk. Utworzono ją w ramach konsultacji przeprowadzonych w środowisku. Po skonsultowaniu z organizacjami branżowymi patronującymi tej rywalizacji, wyłoniono ponad sto pięćdziesiąt nazwisk. Tę listę przekazano do publicznego głosowania. W jego wyniku nagrody otrzymało trzydzieści osób, które w ostatnich trzydziestu lat miały wielki wpływ na rynek książki w Polsce. Laureaci to: Włodzimierz Albin, Andrzej Chrzanowski, Zbigniew Czerwiński, Sonia Draga, Edward Dreszer, Grzegorz Gauden, Łukasz Gołębiewski, Grażyna Grabowska, Jerzy Illg, Jadwiga Jędryas, Barbara Jóźwiak, Dorota Koman, Irena Koźmińska, Anna Król, Hanna Macierewicz, Krzysztof Masłoń, Waldemar Michalski, Jacek Olesiejuk, Mieczysław „Bimon” Prószyński, Joanna Rzyska, Izabela Sadowska, Rafał Skąpski, Włodzimierz Skleniarz, ks. Leszek Skorupa, Leszek Sosnowski, Ewa Stiasny, Monika Sznajderman, ks. Roman Szpakowski, Paweł Szwed i Tadeusz Zysk. Wszystkim gratulujemy i dziękujemy wkład w polską branżę wydawniczą.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty