Kalendarium

15-18.03.2018 · Lipskie Targi Książki, Lipsk

19-24.03.2018 · IPEX, Londyn

27.02-02.03.2018 · Embax, Brno

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

27-30.01.2018 · Paperworld, Frankturt n/Menem

Po raz szesnasty w Łodzi. Film Video Foto 2013.

Data publikacji: maj 2013
Łódź po raz kolejny gościła targi Film Video Foto 2013, które w tym roku przyciągnęły aż 13,5 tys. odwiedzających.  

Pod koniec marca odbyła się w Łodzi XVI edycja Film Video Foto 2013, czyli Targów Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio i Video. Imprezę odwiedziło 13,5 tys. osób, które w ciągu trzech dni trwania wystawy miały szansę zapoznać się z ofertą ponad 150 wystawców i wziąć udział w 60 warsztatach, seminariach i spotkaniach, a także zobaczyć osiem wystaw fotograficznych.

 

Impreza, organizowana przez Międzynarodowe Targi Łódzkie, to najważniejsze wydarzenie branżowe w Europie Środkowo-Wschodniej, na którym spotykają się polscy i zagraniczni producenci sprzętu i oprogramowania oraz usługodawcy. Podczas FVF wręczono również Medale Targów. W konkursie został wyróżniony m.in. suchy fotolab Epson SureLab D3000, który wykorzystuje technologię druku atramentowego Epson Micro Piezo o rozdzielczości 1440 x 1440 dpi. Urządzenie drukuje przy pomocy sześciokolorowego zestawu atramentów Epson UltraChrome D6, które pozwalają na uzyskanie przestrzeni barwnej większej niż w tradycyjnym procesie srebrowym. Umożliwia to otrzymanie wydruków o żywych kolorach i głębokiej czerni. W fotolabie można zainstalować jednocześnie dwie rolki podłoża. Urządzenie jest łatwe w obsłudze i nie wymaga od operatora specjalistycznej wiedzy. Sortownik gotowych zdjęć oraz opcjonalne oprogramowanie pozwalające na podstawową korekcję fotografii to kolejne zalety tego systemu.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Automatyzacja również na fali

Przed nami targi Fespa. W tym roku jeszcze większe niż w poprzednich latach. Daje to wszystkim do myślenia. Skoro około 700 wystawców na targach w Berlinie pokaże nowości i innowacyjne rozwiązania, oznacza to duży rozwój branży reklamowej i poligraficznej albowiem bez druku nie ma reklamy i bez reklamy nie ma druku. Wiele firm przyjedzie aby przyjrzeć się nowym technologiom i ich zastosowaniom w celu podjęcia decyzji inwestycyjnych. Nie ma nawet najmniejszych wątpliwości, że branża druku reklamowego proponuje wiele świetnych rozwiązań, które dają firmom usługowym możliwości rozwoju.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty