Kalendarium

25-29.09.2018 · Polagra-Tech

1.10.2018 · Art of Color

1-4.10.2018 · Taropak, Poznań

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Po raz szesnasty w Łodzi. Film Video Foto 2013.

Data publikacji: maj 2013
Łódź po raz kolejny gościła targi Film Video Foto 2013, które w tym roku przyciągnęły aż 13,5 tys. odwiedzających.  

Pod koniec marca odbyła się w Łodzi XVI edycja Film Video Foto 2013, czyli Targów Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio i Video. Imprezę odwiedziło 13,5 tys. osób, które w ciągu trzech dni trwania wystawy miały szansę zapoznać się z ofertą ponad 150 wystawców i wziąć udział w 60 warsztatach, seminariach i spotkaniach, a także zobaczyć osiem wystaw fotograficznych.

 

Impreza, organizowana przez Międzynarodowe Targi Łódzkie, to najważniejsze wydarzenie branżowe w Europie Środkowo-Wschodniej, na którym spotykają się polscy i zagraniczni producenci sprzętu i oprogramowania oraz usługodawcy. Podczas FVF wręczono również Medale Targów. W konkursie został wyróżniony m.in. suchy fotolab Epson SureLab D3000, który wykorzystuje technologię druku atramentowego Epson Micro Piezo o rozdzielczości 1440 x 1440 dpi. Urządzenie drukuje przy pomocy sześciokolorowego zestawu atramentów Epson UltraChrome D6, które pozwalają na uzyskanie przestrzeni barwnej większej niż w tradycyjnym procesie srebrowym. Umożliwia to otrzymanie wydruków o żywych kolorach i głębokiej czerni. W fotolabie można zainstalować jednocześnie dwie rolki podłoża. Urządzenie jest łatwe w obsłudze i nie wymaga od operatora specjalistycznej wiedzy. Sortownik gotowych zdjęć oraz opcjonalne oprogramowanie pozwalające na podstawową korekcję fotografii to kolejne zalety tego systemu.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty