Po raz szesnasty w Łodzi. Film Video Foto 2013.

Data publikacji: maj 2013
Łódź po raz kolejny gościła targi Film Video Foto 2013, które w tym roku przyciągnęły aż 13,5 tys. odwiedzających.  

Pod koniec marca odbyła się w Łodzi XVI edycja Film Video Foto 2013, czyli Targów Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio i Video. Imprezę odwiedziło 13,5 tys. osób, które w ciągu trzech dni trwania wystawy miały szansę zapoznać się z ofertą ponad 150 wystawców i wziąć udział w 60 warsztatach, seminariach i spotkaniach, a także zobaczyć osiem wystaw fotograficznych.

 

Impreza, organizowana przez Międzynarodowe Targi Łódzkie, to najważniejsze wydarzenie branżowe w Europie Środkowo-Wschodniej, na którym spotykają się polscy i zagraniczni producenci sprzętu i oprogramowania oraz usługodawcy. Podczas FVF wręczono również Medale Targów. W konkursie został wyróżniony m.in. suchy fotolab Epson SureLab D3000, który wykorzystuje technologię druku atramentowego Epson Micro Piezo o rozdzielczości 1440 x 1440 dpi. Urządzenie drukuje przy pomocy sześciokolorowego zestawu atramentów Epson UltraChrome D6, które pozwalają na uzyskanie przestrzeni barwnej większej niż w tradycyjnym procesie srebrowym. Umożliwia to otrzymanie wydruków o żywych kolorach i głębokiej czerni. W fotolabie można zainstalować jednocześnie dwie rolki podłoża. Urządzenie jest łatwe w obsłudze i nie wymaga od operatora specjalistycznej wiedzy. Sortownik gotowych zdjęć oraz opcjonalne oprogramowanie pozwalające na podstawową korekcję fotografii to kolejne zalety tego systemu.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Gallus z nowym cyfrowym systemem do druku etykiet dla początkujących

Przed dwoma laty ponad 800 odwiedzających przybyło z całego świata do St. Gallen na „Gallus Innovation Days 2016”. W tym roku Gallus, jako część grupy Heidelberg, rozwinął tę koncepcję na jeszcze większej przestrzeni wystawowej. W ramach „Gallus Innovation Days 2018” eksperci poligraficzni z firm Gallus i Heidelberg pokazali, jak cyfryzacja zmienia biznes etykietowy i jak można wspierać tę drastyczną przemysłową zmianę paradygmatu. Pod hasłem „Solutions for Printing Champions” Gallus zaprezentował rozmaite innowacje produktowe.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty