Kalendarium

15-18.03.2018 · Lipskie Targi Książki, Lipsk

19-24.03.2018 · IPEX, Londyn

27.02-02.03.2018 · Embax, Brno

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

27-30.01.2018 · Paperworld, Frankturt n/Menem

Print Media Seminar firmy Heidelberg. Dla młodych poligrafów.

Pod koniec października w Print Media Academy w Heidelbergu odbyła się kolejna edycja seminarium pod na zwą Print Media Seminar . Już od kilkunastu lat jest ono organizowane przez firmę Heidelberg Polska oraz centralę koncernu Heidelberger Druckmaschinen AG dla polskich studentów wyższych szkół poligraficznych. W tegorocznej edycji udział wzięli studenci oraz profesorowie z Politechniki Warszawskiej, Politechniki Łódzkiej oraz Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego ze Szczecina.

Seminarium zostało poświęcone najnowszym technologiom w przemyśle poligraficzno-wydawniczym. Pierwszego dnia studenci wysłuchali prezentacji na temat obecnych trendów w branży, maszyn offsetowych, przygotowalni oraz maszyn introligatorskich. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyła się prezentacja na żywo systemu zsieciowania procesów produkcyjnych i zarządzania produkcją w drukarni Heidelberg Prinect.

Drugi dzień poświęcony był zwiedzaniu fabryki w Wiesloch, gdzie studenci oglądali montaż maszyn arkuszowych oraz magazyn części serwisowych. W Print Media Center goście mieli możliwość obejrzenia urządzeń do produkcji opakowań: maszyn drukujących, sztanc oraz składarko-sklejarek. Na zakończenie, w Centrum Edukacyjnym w Eppelheim odbyły się pokazy maszyn drukujących Speedmaster SM102-10-P z urządzeniem do cięcia papieru z roli CutStar, Speedmaster CD102-5+L oraz Speedmaster SM 74-4-P+L.

 

Foto: Heidelberg

W Centrum Edukacyjnym w Eppelheim studenci mieli okazję zobaczyć system Speedmaster SM102-10-P z urządzeniem do cięcia papieru z roli CutStar, Speedmaster CD102-5+L oraz Speedmaster SM 74-4-P+L.

 

Data publikacji:12/2009

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Automatyzacja również na fali

Przed nami targi Fespa. W tym roku jeszcze większe niż w poprzednich latach. Daje to wszystkim do myślenia. Skoro około 700 wystawców na targach w Berlinie pokaże nowości i innowacyjne rozwiązania, oznacza to duży rozwój branży reklamowej i poligraficznej albowiem bez druku nie ma reklamy i bez reklamy nie ma druku. Wiele firm przyjedzie aby przyjrzeć się nowym technologiom i ich zastosowaniom w celu podjęcia decyzji inwestycyjnych. Nie ma nawet najmniejszych wątpliwości, że branża druku reklamowego proponuje wiele świetnych rozwiązań, które dają firmom usługowym możliwości rozwoju.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty