Kalendarium

15-18.03.2018 · Lipskie Targi Książki, Lipsk

19-24.03.2018 · IPEX, Londyn

27.02-02.03.2018 · Embax, Brno

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

27-30.01.2018 · Paperworld, Frankturt n/Menem

Rywalizacja i współpraca. Meet Kodak Polska 2014.

Data publikacji: maj 2014

Co roku firma Kodak Polska organizuje konferencję, która jest okazją do tego, by zaprezentować obecnym i potencjalnym klientom nowe rozwiązania. Ale nie tylko – spotkanie daje też użytkownikom produktów i usług Kodak szansę, by podzielić się ze sobą nawzajem doświadczeniami. To właśnie możliwość wymiany informacji i opinii stanowi o sile konferencji Meet Kodak Polska.

 

Komal Sharma – dyrektor zarządzający Kodak Emerging Geographies w regionie EAMER – oraz  Jolanta Wiśniewska – dyrektor zarządzająca Kodak Polska – otworzyli 8. edycję konferencji Meet Kodak Polska. 

W tym roku spotkanie odbyło się 5 czerwca w Jachrance niedaleko Warszawy. W wydarzeniu wzięło udział 150 gości z całej Polski, którzy spotkali się tym razem pod hasłem „Poczuj ducha rywalizacji i dołącz do najlepszych na rynku”. Pod tym pobudzającym do działania sloganem kryje się zachęta firmy Kodak Polska do rozwoju działalności, kierowana pod adresem polskich drukarń. Organizatorzy przedstawili konkretne rozwiązania, które miałyby być w tym rozwoju szczególnie pomocne – w zakresie szeroko pojętego druku cyfrowego, offsetowego i fleksograficznego druku opakowań oraz technologii płyt bezprocesowych.

Rozpoczynając konferencję, Jolanta Wiśniewska – dyrektor zarządzająca Kodak Polska – opowiedziała o trzech obszarach, na których propozycje firmy można uznać za przełomowe. Pierwszy z nich to produkcja opakowań, gdzie ważną rolę odegrał fleksograficzny system Kodak Flexcel NX. Z kolei drugim obszarem jest komunikacja graficzna, w której technologia Kodak Stream Inkjet przyczynia się do zwiększenia wartości dodanej prac poligraficznych. Natomiast trzeci obszar wymieniony przez Jolantę Wiśniewską to druk użytkowy – tam Kodak może pochwalić się na przykład technologią SquareSpot.

Podczas Meet Kodak Polska odbyły się także inspirujące wystąpienia klientów firmy Kodak oraz niezależnych ekspertów. Wśród prelegentów znaleźli się: Ales Lisac, słoweński spec od marketingu bezpośredniego, Sławomir Iwanowski, regionalny szef sprzedaży Kodak Polska,  Mirosława Peret, dyrektor finansowa drukarni Druk-Intro, Michał Rulewicz, specjalista ds. CtP w firmie Werner Kenkel, Dorota Kałowska, Partner & Strategy Consultant w firmie Cobalt Spark, Jacek Galiński z Kodak Polska, Magdalena Michalska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Chesapeake Polska, a także Jacek Młynarczyk, Sales & Marketing Manager w firmie Miller Graphics Poland.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Automatyzacja również na fali

Przed nami targi Fespa. W tym roku jeszcze większe niż w poprzednich latach. Daje to wszystkim do myślenia. Skoro około 700 wystawców na targach w Berlinie pokaże nowości i innowacyjne rozwiązania, oznacza to duży rozwój branży reklamowej i poligraficznej albowiem bez druku nie ma reklamy i bez reklamy nie ma druku. Wiele firm przyjedzie aby przyjrzeć się nowym technologiom i ich zastosowaniom w celu podjęcia decyzji inwestycyjnych. Nie ma nawet najmniejszych wątpliwości, że branża druku reklamowego proponuje wiele świetnych rozwiązań, które dają firmom usługowym możliwości rozwoju.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty