Kalendarium

08-09.11. 2017 · Kongres Branży Poligraficznej Art of Color

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.10.2017 · Viscom Düsseldorf

26-29.10.2017 · Międzynarodowe Targi Książki

14-16.11.2017 · InPrint

Wiele nowości na pokładzie

Data publikacji: wrzesień 2010

Przygotowania do targów IFRA Expo dobiegają końca. 40. edycja tego prestiżowego wydarzenia dla przemysłu gazetowego, odbywająca się w tym roku w Hamburgu, zachęca obszerną ofertą nowości. Targi skrócono w tym roku o jeden dzień, jednocześnie wystawa będzie otwarta dłużej: od poniedziałku, 4 października, do środy 6 października 2010 roku, już od godziny 9:30 do 18:00. Ceny wejściówek dla gości są tym razem niższe: już za 15 euro z VAT odwiedzający mogą kupić bilet całodniowy (dostępny w rejestracji online).

 

© WAN-IFRA

Hamburg - miasto tętniące życiem.

W nowym sektorze pod nazwą „Media Port” w hali nr 1 zaprezentowane zostaną trendy wydawnicze na trzech obszarach: Internetu, urządzeń mobilnych oraz druku, które zapewne zainteresują nie tylko wydawców czy producentów gazet, ale w szczególności tych, którzy zajmują się corporate publishing.

Obok oficjalnego otwarcia targów w poniedziałkowy poranek (9:30) oraz spotkania „Get-Together” tego samego dnia wieczorem, WAN-IFRA planuje także event kończący i podsumowujący targi, który odbędzie się w środę wieczorem. Podczas imprezy wręczone zostaną nagrody w prestiżowym konkursie organizowanym przez International Newspaper Color Quality Club na lata 2010-2012. Początek o godz. 18:00, wstęp wolny dla wszystkich gości i wystawców IFRA Expo, więcej informacji na stronie internetowej: www.colorqualityclub.org. Z kolei w czwartek, 7 października, odbędzie się konferencja pod nazwą „WAN-IFRA Advertising Summit”, organizowana we współpracy z organizacją INMA (International Newspaper Marketing Association).

 
Hamburg – miasto mediów

Hamburg to nie tylko międzynarodowe miasto portowe, ale i medialna stolica Niemiec. Nowe Targi Hamburskie (www.hamburg-messe.com) oferują idealne warunki do zorganizowania wydarzenia takiego kalibru jak IFRA Expo, która „rozgości się” w trzech halach: hala A1 dedykowana jest technologiom cyfrowym i oprogramowaniu, a hale A3 i A4 zajmie prepress, druk i introligatornia. Wszelkie informacje dotyczące wydarzenia będą na bieżąco publikowane na stronie internetowej: www.ifraexpo.com. Tegoroczna edycja jest już czterdziestą w historii targów IFRA Expo. Po raz pierwszy zorganizowano je w roku 1970. W imprezie wzięło wówczas udział 54 wystawców z 10 krajów, zajmując łączną powierzchnię 1124 metrów kwadratowych. Wydarzenie przyciągnęło ok. 600 gości z 21 krajów. Od tego czasu targi wyrosły na event o gigantycznym zasięgu i istotnym dla branży znaczeniu. Już po raz drugi (pierwszy raz w 1985 roku) IFRA odbędzie się w Hamburgu.

 
Ponownie w Wiedniu

Za rok, już po raz kolejny (wcześniej w 2007 i 2009 roku) IFRA odbędzie się w Wiedniu. Gospodarzem targów, planowanych na 10-12 października, będą Reed Messe Wien (www.messe.at). Kongres, organizowany równolegle z wystawą, potrwa do czwartku, 13 października. Ponad 90 proc. uczestników zeszłorocznych targów oceniło je jako „dobre” lub nawet „bardzo dobre”. Michael Heipel, Executive Director Supplier Services and Event Management WAN-IFRA: „Wiedeń stwarza nam idealne warunki do zorganizowania wystawy. Nasi wystawcy cenią sobie zaangażowanie i sprawność działającego na miejscu zespołu, a goście dobrze czują się w tym międzynarodowym mieście. Cieszymy się, że już za rok znowu będziemy gościć w Wiedniu”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Pozytywne fluidy

Producenci maszyn drukujących informują o pozytywnych widokach na przyszłość. Dodatkowo dwie największe firmy Heidelberg i KBA podają do publicznej wiadomości lepsze wyniki finansowe aniżeli w poprzednich kwartałach i latach. Obie firmy w tym tygodniu opublikowały swoje dane finansowe. Podczas gdy Heidelberg skupia się na urządzeniach cyfrowych, tegoroczny 200 letni jubilat KBA kładzie nacisk na szerokie spektrum urządzeń od offsetu, przez druk cyfrowy po maszyny do druku opakowań.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty