Kalendarium

15-18.03.2018 · Lipskie Targi Książki, Lipsk

19-24.03.2018 · IPEX, Londyn

27.02-02.03.2018 · Embax, Brno

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

27-30.01.2018 · Paperworld, Frankturt n/Menem

Wiele nowości na pokładzie

Data publikacji: wrzesień 2010

Przygotowania do targów IFRA Expo dobiegają końca. 40. edycja tego prestiżowego wydarzenia dla przemysłu gazetowego, odbywająca się w tym roku w Hamburgu, zachęca obszerną ofertą nowości. Targi skrócono w tym roku o jeden dzień, jednocześnie wystawa będzie otwarta dłużej: od poniedziałku, 4 października, do środy 6 października 2010 roku, już od godziny 9:30 do 18:00. Ceny wejściówek dla gości są tym razem niższe: już za 15 euro z VAT odwiedzający mogą kupić bilet całodniowy (dostępny w rejestracji online).

 

© WAN-IFRA

Hamburg - miasto tętniące życiem.

W nowym sektorze pod nazwą „Media Port” w hali nr 1 zaprezentowane zostaną trendy wydawnicze na trzech obszarach: Internetu, urządzeń mobilnych oraz druku, które zapewne zainteresują nie tylko wydawców czy producentów gazet, ale w szczególności tych, którzy zajmują się corporate publishing.

Obok oficjalnego otwarcia targów w poniedziałkowy poranek (9:30) oraz spotkania „Get-Together” tego samego dnia wieczorem, WAN-IFRA planuje także event kończący i podsumowujący targi, który odbędzie się w środę wieczorem. Podczas imprezy wręczone zostaną nagrody w prestiżowym konkursie organizowanym przez International Newspaper Color Quality Club na lata 2010-2012. Początek o godz. 18:00, wstęp wolny dla wszystkich gości i wystawców IFRA Expo, więcej informacji na stronie internetowej: www.colorqualityclub.org. Z kolei w czwartek, 7 października, odbędzie się konferencja pod nazwą „WAN-IFRA Advertising Summit”, organizowana we współpracy z organizacją INMA (International Newspaper Marketing Association).

 
Hamburg – miasto mediów

Hamburg to nie tylko międzynarodowe miasto portowe, ale i medialna stolica Niemiec. Nowe Targi Hamburskie (www.hamburg-messe.com) oferują idealne warunki do zorganizowania wydarzenia takiego kalibru jak IFRA Expo, która „rozgości się” w trzech halach: hala A1 dedykowana jest technologiom cyfrowym i oprogramowaniu, a hale A3 i A4 zajmie prepress, druk i introligatornia. Wszelkie informacje dotyczące wydarzenia będą na bieżąco publikowane na stronie internetowej: www.ifraexpo.com. Tegoroczna edycja jest już czterdziestą w historii targów IFRA Expo. Po raz pierwszy zorganizowano je w roku 1970. W imprezie wzięło wówczas udział 54 wystawców z 10 krajów, zajmując łączną powierzchnię 1124 metrów kwadratowych. Wydarzenie przyciągnęło ok. 600 gości z 21 krajów. Od tego czasu targi wyrosły na event o gigantycznym zasięgu i istotnym dla branży znaczeniu. Już po raz drugi (pierwszy raz w 1985 roku) IFRA odbędzie się w Hamburgu.

 
Ponownie w Wiedniu

Za rok, już po raz kolejny (wcześniej w 2007 i 2009 roku) IFRA odbędzie się w Wiedniu. Gospodarzem targów, planowanych na 10-12 października, będą Reed Messe Wien (www.messe.at). Kongres, organizowany równolegle z wystawą, potrwa do czwartku, 13 października. Ponad 90 proc. uczestników zeszłorocznych targów oceniło je jako „dobre” lub nawet „bardzo dobre”. Michael Heipel, Executive Director Supplier Services and Event Management WAN-IFRA: „Wiedeń stwarza nam idealne warunki do zorganizowania wystawy. Nasi wystawcy cenią sobie zaangażowanie i sprawność działającego na miejscu zespołu, a goście dobrze czują się w tym międzynarodowym mieście. Cieszymy się, że już za rok znowu będziemy gościć w Wiedniu”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Gallus z nowym cyfrowym systemem do druku etykiet dla początkujących

Przed dwoma laty ponad 800 odwiedzających przybyło z całego świata do St. Gallen na „Gallus Innovation Days 2016”. W tym roku Gallus, jako część grupy Heidelberg, rozwinął tę koncepcję na jeszcze większej przestrzeni wystawowej. W ramach „Gallus Innovation Days 2018” eksperci poligraficzni z firm Gallus i Heidelberg pokazali, jak cyfryzacja zmienia biznes etykietowy i jak można wspierać tę drastyczną przemysłową zmianę paradygmatu. Pod hasłem „Solutions for Printing Champions” Gallus zaprezentował rozmaite innowacje produktowe.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty