Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Papier i materiały

Certyfikat Ineris dla Lecta. Papiery Termax bez fenolu

Lecta, producent specjalistycznych papierów, uzyskał certyfikat francuckiej jednostki certyfikującej Institut national de l environnement industriel et des risques (INERIS) dla swojej linii papierów termicznych Termax.

więcej »

Nowe dyspersje pigmentów RxD. Lepsze odwzorowanie kolorów

W ofercie Fujifilm dostępne są nowe kolory wysokowydajnych dyspersji pigmentów RxD do formuł wodnych atramentów dedykowanych drukarkom atramentowym. Dotychczasowa gama kolorów została poszerzona o dyspersje w pigmentach Orange PO71, Green PG7 i Violet PV23.

 

więcej »

Api.pl poszerza ofertę. Folie samoprzylepne od Hexis

Api.pl rozpoczęło współpracę z Hexis, francuskim producentem folii monomerowych i polimerowych. Dzięki rozpoczętej współpracy wszyscy klienci firmy będą mieli dostęp do szerokiej gamy nowych produktów wysokiej jakości.

więcej »

Etykiety usprawniające recykling. Nowe kleje i etykiety od Hermy

Herma jako pierwsza firma w branży wprowadziła na rynek serię klejów i odpowiadających im materiałów samoprzylepnych usprawniających i podnoszących jakość i usprawniających proces recyklingu kartonowych pudeł wysyłkowych. W przypadku trzech z czterech nowych klejów kluczem do sukcesu była technologia wielowarstwowa, której pionierem była firma Herma.

 

więcej »

Plany Metsä Board. Cele środowiskowe do roku 2030

Metsä Board, część Metsä Group, opublikowała nowe szczegółowe dane mające pomóc zobrazować środki, które podejmie, aby osiągnąć ambitne cele na rok 2030 w zakresie zmian klimatu i zużycia wody. Firma zakłada, że dane będą aktualizowane co najmniej raz w roku, zarówno pod kątem faktycznej realizacji, jak i przyszłych inwestycji, także tych które obecnie są na etapie procesowania.

więcej »

Rozwój Antalis. Nowe portfolio papierów ozdobnych

Firma Antalis ogłosiła nabycie portfolio legendarnych marek takich jak Conqueror, Curious Collection, Keaykolour, Pop’Set i Rives od swojego historycznego dostawcy Arjowiggins Scotlan, który przeszedł w proces likwidacji we wrześniu tego roku.

 

więcej »

3-litrowy system atramentowy. Nowa opcja dla Mimaki JFX600-2513

Mimaki zaprezentował nowe rozwiązanie dedykowane dla wielkoformatowej płaskiej atramentowej maszyny drukującej UV Mimaki JFX600-2513. Nowy, 3-litrowy system atramentów został zaprojektowany, aby umożliwić użytkownikom JFX600-2513 maksymalizację wydajności produkcji i poprawę automatyzacji w celu usprawnienia i wydajniejszego drukowania.

 

więcej »

Fixed Anilox Printing. Potwierdzona skuteczność

Pulse Roll Labels dostawca atramentów fleksograficznych UV dla przemysłu druku etykiet, po zakończonej fazie testowej, potwierdził skuteczność systemu Fixed Anilox Printing, który ma uprościć druk fleksograficzny UV.

 

więcej »

Wysokowydajna folia BOPP do etykiet samoprzylepnych. Rayoface JB od Innovia

Innovia Films opracowała wysokowydajną, błyszczącą białą folię BOPP, Rayoface JB (JB47).

więcej »

Mitsubishi na Fachpack 2022. Alternatywne rozwiązania papierowe

Na tegorocznych targach Fachpack producent papieru specjalistycznego Mitsubishi HiTec Paper zaprezentuje kilka zrównoważonych innowacji w dziedzinie papierów opakowaniowych.

więcej »

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ - 98%
 
Tak, ma umiarkowany wpływ - 0%
 
Trudno stwierdzić - 0%
 
Nie, nie ma wpływu - 1%
 

Wszystkich głosów: 1428

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty