Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Bezpośrednio z żywnością

MGA Contact charakteryzuje się doskonałymi właściwościami w zakresie trwałości kolorów i pokrywa szeroką gamę barw jako seria ECG (Extended Colour Gamut).

©Rabizo Anatolii - stock.adobe.com / hubergroup

Hubergroup wprowadza na rynek serię offsetowych farb arkuszowych przeznaczonych do bezpośredniego kontaktu z żywnością. Nowa seria MGA Contact pozwala producentom tworzyć kreatywne opakowania i pozwala wykorzystywać więcej miejsca na umieszczanie informacji. Dzięki starannie dobranym surowcom seria farb nadaje się do bezpiecznego zadruku wewnętrznej strony opakowań spożywczych wykonanych z papieru i kartonu. Wraz z pasującą powłoką dyspersyjną firmy hubergroup, rozwiązanie może mieć bezpośredni kontakt z żywnością, dzięki czemu nie ma konieczności stosowania żadnych dodatkowych powłok barierowych. Gama i trwałość kolorów są porównywalne z konwencjonalnymi farbami offsetowymi. Ponadto MGA Contact osiąga taką samą stabilność procesu w druku, jak inne serie farb MGA, więc nie ma potrzeby wprowadzania żadnych zmian w maszynach drukujących. Dzięki zrównoważonej formule, seria farb nadaje się również do recyklingu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty