Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Bufor All Star Fount

Bezalkoholowy bufor All Star Fount z oferty ABC/Allied Pressroom Products Europe pozwala drukarni Kuman-Art zwiększyć wydajność i zmniejszyć koszty produkcji.

Drukarnia Kuman-Art z Kielc, specjalizująca się w produkcji reklamowej, zainwestowała w bezalkoholowy bufor All Star Fount z oferty ABC/Allied Pressroom Products Europe. To kolejny środek chemiczny marki ABC/Allied wdrożony przez producenta. Od kilku lat firma z powodzeniem korzysta z takich rozwiązań jak m.in. środek do mycia układu wodnego A+B Cleaner, środek do mycia wałków gumowych MRC 88, czy środek do mycia i regeneracji obciągów gumowych Blast.

Kuman-Art działa na rynku usług poligraficznych od 1991 roku. Realizuje zlecenia z zakresu produkcji reklamowej, m.in. katalogi, foldery, broszury, teczki, plakaty i inne. Realizacja produkcji w zakładzie firmy odbywa się na dwóch pełnoformatowych, offsetowych maszynach drukujących, składających się z pięciu zespołów drukujących oraz wieży lakierującej. Specyfika produkcji uwzględnia zlecenia z zastosowaniem kolorów specjalnych, dlatego też firma zdecydowała się na dalsze usprawnienia w procesie drukowania m.in. poprzez wdrożenie bufora. Producent zwrócił przede wszystkim uwagę na niższe zużycie bufora w realizowanej produkcji, a także wysoką stabilność i lepsze parametry druku osiągane w maszynie oraz możliwość szybkiego poddania arkuszy dalszej obróbce.

„All Star Fount nie tylko redukuje albo wręcz eliminuje ilość IPA niezbędnego w druku offsetowym, ale dba też o stabilność, jakość i pasowanie kolorystyczne. To bardzo ważny aspekt w przypadku takiej produkcji, jaką wykonuje Kuman-Art, gdzie dość często pojawiają się barwy specjalne, firmowe, ale też aple czy siatki. Jego użytkownicy zwracają też uwagę na konieczność rzadszej niż dotychczas wymiany wody w maszynie” - podkreśla Tomasz Reczka, koordynator ds. wdrożeń w firmie ABC/Allied Pressroom Products Europe.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty