Kalendarium

25-29.09.2018 · Polagra-Tech

1.10.2018 · Art of Color

1-4.10.2018 · Taropak, Poznań

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Kampania Green Range Mondi. Wyższy stopień zieloności.

Ruszyła nowa kampania związana z linią ekologicznych papierów Green Range firmy Mondi. Wszystkie modele „zielonej” serii posiadają certyfikat FSC potwierdzający pochodzenie surowców z upraw ekologicznych, a także dokument TCF, który gwarantuje, że produkt nie zawiera związków chloru i może zostać w całości poddany recyklingowi.

Kampania opiera się na realnych danych. W przypadku przemysłu papierniczego, w grę wchodzą takie czynniki, jak zarządzanie uprawą drzew, a także wykorzystanie wody oraz powietrza w procesach produkcyjnych. Te trzy elementy stały się podstawą kampanii, określającej jak bardzo „zielony” jest produkt, wchodząc w skład formuły: las + woda + powietrze = Green Range. Mondi przyjmuje założenie, że logo Green Range powinno stać się rozpoznawalnym znakiem ekologicznego charakteru produktu w połączeniu z gwarancją wysokiej jakości.

Jednak Mondi nie poprzestaje jedynie na opatrzeniu swoich produktów zielonymi nalepkami. Firma przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego finansując zasadzenie ok. 40 mln drzew rocznie w celu zapewnienia zrównoważonego rozwoju gospodarki leśnej. Co więcej, Mondi ma w planach zapewnienie jak najszybszej certyfikacji wszystkich posiadanych przez siebie lasów. Warto również wspomnieć o sporym osiągnięciu w kwestii redukcji emisji dwutlenku węgla. W porównaniu z rokiem 2004 firma zdołała osiągnąć redukcję wydzielania szkodliwego gazu rzędu 15 proc.

 

Data publikacji: styczeń 2010

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Strzelić sobie w cyfrowe kolano…

Cyfrowa transformacja obejmuje również media drukowane i cyfrowe. Media drukowane, a w szczególności magazyny takie jak PRINT & PUBLISHING, żyją z dobrego contentu. Zatem alternatywą dla wersji drukowanej jest wersja cyfrowa lub on-line. Część budżetów z wersji drukowanych przenoszone jest do świata cyfrowych mediów. Jednak kompensacja obrotu jeden do jednego z druku do wersji cyfrowej jest na tą chwilę raczej nierealna. W obliczu tego, rzecz jasna, również i my, prasa drukowana, zmieniamy trend i uzupełniamy portfolio o cyfrowe narzędzia.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty