Kalendarium

25-29.09.2018 · Polagra-Tech

1.10.2018 · Art of Color

1-4.10.2018 · Taropak, Poznań

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Nowości w ofercie Arctic Paper

Data publikacji: październik 2010

 

W ostatnim czasie portfolio Arctic Paper poszerzyło się o rodzinę Arctic Volume – matowe, powlekane papiery graficzne o wysokim stopniu spulchnienia, dostępne w trzech odcieniach. Arctic Volume White to dwustronnie powlekany biały papier matowy. Właściwości tego papieru, takie jak wysoki wolumen, nieprzezroczystość i sztywność, czynią go idealnym materiałem do wielobarwnego druku książek, materiałów reklamowych, czasopism i plakatów. Z kolei Arctic Volume HighWhite charakteryzuje się wyjątkowo wysoką białością, zapewniającą doskonały kontrast nadruku i czystość reprodukowanych barw. Towarzysząca jej dobra nieprzezroczystość i sztywność sprawiają, że papier świetnie nadaje się do druku najwyższej jakości ekskluzywnych prac. Kolejny model, Arctic Volume Ivory, posiada naturalny odcień kości słoniowej, który wspólnie z matową powierzchnią sprawia, że wydrukowane teksty są wyjątkowo czytelne. Papier ten produkowany jest bez dodatku wybielacza optycznego, co czyni go szczególnie przyjaznym dla środowiska naturalnego. Od niedawna w ofercie Arctic Paper dostępny jest również papier G-Print w zwojach. Jednocześnie z polskiego rynku zostają wycofane papiery Arctic Matt oraz G-Print Smooth. G-Print to matowy papier powlekany łączący optymalny stopień spulchnienia i sztywność z gładką w dotyku powierzchnią. G-Print nadaje się do druku map, albumów, czasopism, plakatów i materiałów reklamowych. Wyłącznymi dystrybutorami w Polsce papieru G-Print w arkuszach są Europapier Impap oraz Papyrus. W segmencie papierów powlekanych Arctic Paper oferuje także Arctic Silk+, biały papier o gładkiej, jedwabistej, półmatowej powierzchni, zapewniającej dobrą reprodukcję zdjęć oraz tekstu. Makiety, wzorniki i próbki w formacie A4 wszystkich papierów znajdujących się w ofercie Arctic Paper można zamawiać poprzez internetowy serwis próbek i makiet Dummyshop na stronie www.arcticpaper.com/dummyshop.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Strzelić sobie w cyfrowe kolano…

Cyfrowa transformacja obejmuje również media drukowane i cyfrowe. Media drukowane, a w szczególności magazyny takie jak PRINT & PUBLISHING, żyją z dobrego contentu. Zatem alternatywą dla wersji drukowanej jest wersja cyfrowa lub on-line. Część budżetów z wersji drukowanych przenoszone jest do świata cyfrowych mediów. Jednak kompensacja obrotu jeden do jednego z druku do wersji cyfrowej jest na tą chwilę raczej nierealna. W obliczu tego, rzecz jasna, również i my, prasa drukowana, zmieniamy trend i uzupełniamy portfolio o cyfrowe narzędzia.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty