Kalendarium

25-29.09.2018 · Polagra-Tech

1.10.2018 · Art of Color

1-4.10.2018 · Taropak, Poznań

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Papiery Mohawk. Kolejne papierowe opcje.

Europapier-Impap, należący do działającej w 12 krajach naszego kontynentu Grupy Europapier AG, nawiązał współpracę z firmą Mohawk Fine Papers Inc. Dla przedsiębiorstwa, obecnego na polskim rynku papierniczym już od 18 lat, oznacza to poszerzenie portfolio o wysokiej jakości kolekcję niepowlekanych papierów klasy premium.

Mohawk Via to kolekcja o różnych rodzajach wykończenia powierzchni, do której należą: Smooth – linia papierów gładkich, Laid o strukturze żeberkowanej, Linen, którego powierzchnia przypomina płótno oraz Felt o fakturze filcu. Kolekcja charakteryzuje się bardzo bogatą gamą odcieni. Za każdym razem, gdy projekt wymaga zastosowania druku 4-kolorowego, półcieni, czy fotografii czarno-białych, Via gwarantuje wyjątkową powierzchnię zadruku dostosowaną do szerokiej gamy zastosowań. Występuje w gramaturach: 90, 100, 120, 270, 350 g/m2 oraz w dwóch formatach: 45 x 64 oraz 70 x 100 cm.

Z kolei Mohawk Options, oprócz bogatej palety odcieni bieli, umożliwia także wyrazisty druk doskonałej jakości. Występuje w gramaturach: 100, 120, 220, 270, 350 g/m2, w dwóch formatach: 45 x 64 oraz 72 x 102 cm, a jego dobrze uformowana struktura pozwala na precyzyjne zaginanie i sztancowanie. Produkty linii Options uzyskały certyfikat „FSC 100% recycled”.

Produkty Via i Options to papiery ozdobne wytwarzane w sposób przyjazny dla środowiska. Linia produktów, która dołączyła do oferty firmy Europapier-Impap, obejmuje papier, odpowiednio w 30 i 100 proc. wytwarzany z makulatury poużytkowej, posiadający certyfikat FSC i Green Seal.

Foto: Mohawk Fine Papers Inc

Kolekcja papierów Mohawk Via charakteryzuje się bardzo bogatą gamą odcieni. Na zdjęciu: model Linen.

 

Data publikacji:12/2009

 

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty