Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

SunPak DirectFood Plus

Rozwój technologii pozwalającej na bezpieczny, bezpośredni kontakt farby z żywnością to efekt wieloletniej współpracy Sun Chemical z niemieckim producentem farb graficznych Epple Druckfarben.

© Sun Chemical

Sun Chemical i Epple rozszerzają swoją paletę farb do opakowań mających bezpośredni kontakt z żywnością o nową serię SunPak DirectFood Plus. Rozwiązanie przeznaczone jest do druku podłoży kartonowych w technice offsetu arkuszowego. Jak zaznacza producent, dzięki zwiększonej pigmentacji i wysokiej drukowności, farba umożliwia uzyskiwanie żywych kolorów oraz precyzję w reprodukcji. Oferuje też szerszą przestrzeń barwną od jej poprzednika - SunPack Organic. Dostawca dodaje, że nowa farba zapewnia stabilność druku offsetowego na poziomie identycznym jak znane już z oferty Sun Chemical standardowe farby do druku niskomigracyjnego (LM) takie jak SunPak FSP. Parametr ten został sprawdzony podczas szeroko zakrojonych testów przemysłowych przeprowadzonych u wiodących europejskich przetwórców kartonu. Sun Chemical podkreśla, że SunPak DirectFood Plus, w połączeniu z wodnymi powłokami barierowymi SunSpec SunStar DFC, oferuje drukarniom i właścicielom marek rozwiązania umożliwiające zastępowanie powłok i wkładek, wykonanych z tworzy sztucznych i znajdujących zastosowanie w produkcji opakowań papierowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty