Kalendarium

25-29.09.2018 · Polagra-Tech

1.10.2018 · Art of Color

1-4.10.2018 · Taropak, Poznań

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Żyć bez papieru? Kampania marketingowa Grycksbo Paper.

Firma Grycksbo Paper, w zainicjowanej ostatnio akcji promocyjnej udowadnia, że poczucie humoru świetnie sprawdza się także w reklamie komunikacji drukowanej. Paradoksalnie, głównym medium całej kampanii nie jest papier, a… Internet. Akcja „G-Print is ON” została szybko zauważona i doceniona – przedsięwzięcie nominowano do konkursu PPI Awards 2009 na najlepszą strategię marketingową roku.

Trzon kampanii stanowi sekwencja zabawnych filmów, których bohaterami są ludzie zmagający się z trudnościami życia w świecie pozbawionym papieru. Głównym zamierzeniem spotów jest pokazanie sytuacji, w których papier staje się niezbędny i nie może zostać zastąpiony niczym innym. Filmy można obejrzeć na portalach YouTube, Facebook i Vimeo.

Ważną częścią akcji promocyjnej firmy jest przyłączenie się do „The Library Project”, w ramach którego gromadzone są fundusze wspierające niedofinansowane szkoły i domy dziecka w krajach rozwijających się. Odwiedzając stronę internetową http://www.gprint.com/en/paperaid można przyłączyć się do programu, przekazując pieniądze lub kupując gadżety, z których dochód zasili konto „The Library Project”.

Data publikacji: 12/2009

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Strzelić sobie w cyfrowe kolano…

Cyfrowa transformacja obejmuje również media drukowane i cyfrowe. Media drukowane, a w szczególności magazyny takie jak PRINT & PUBLISHING, żyją z dobrego contentu. Zatem alternatywą dla wersji drukowanej jest wersja cyfrowa lub on-line. Część budżetów z wersji drukowanych przenoszone jest do świata cyfrowych mediów. Jednak kompensacja obrotu jeden do jednego z druku do wersji cyfrowej jest na tą chwilę raczej nierealna. W obliczu tego, rzecz jasna, również i my, prasa drukowana, zmieniamy trend i uzupełniamy portfolio o cyfrowe narzędzia.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty