Kalendarium

15-18.03.2018 · Lipskie Targi Książki, Lipsk

19-24.03.2018 · IPEX, Londyn

27.02-02.03.2018 · Embax, Brno

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

27-30.01.2018 · Paperworld, Frankturt n/Menem

Tworzenie i przetwarzanie. GMC Software Technology.

Data publikacji: luty 2012

Jest już dostępna rynkowa wersja GMC Inspire – platformy do zarządzania treścią, przetwarzania danych i komunikacji z klientami stworzonej przez firmę GMC Software Technology. Pilotażowe wdrożenia tego oprogramowania udowadniają, że wspiera ono szereg kanałów komunikacji z klientami, m.in. e-maile, SMS-y, portale społecznościowe, obecność w Internecie oraz komunikację drukowaną.

 
© Fotolia Klienci oczekują dziś komunikacji drogą e-mailową, za pośrednictwem telefonii komórkowej i przy użyciu portali społecznościowych. Sam druk nie wystarczy. 

„Żyjemy w erze cyfrowej, w której klienci oczekują komunikacji drogą e-mailową, za pośrednictwem telefonii komórkowej i przy użyciu portali społecznościowych, a nie tylko za pośrednictwem samego druku” – przekonuje Barb Pellow pełniąca funkcję group directora w firmie konsultingowej InfoTrends. „Możliwości oferowane przez GMC Inspire w zakresie tworzenia, kształtowania i dostarczania narzędzi komunikacji drogą cyfrową i poprzez kanały tradycyjne pozwolą wielu przedsiębiorstwom czerpać korzyści z bardziej zintegrowanego podejścia do relacji z klientem”.

Pięć filarów
Nowe rozwiązanie firmy GMC Software Technology bazuje na pięciu podstawowych funkcjach. Pierwsza z nich to pełny wgląd w preferencje klienta. GMC Inspire dostarcza zaawansowanych narzędzi w zakresie zarządzania danymi i analizy klientów, które wykorzystują informacje pozyskane z systemów CRM, ERP, ECM i innych źródeł. Co więcej, umożliwia pozyskiwanie i gromadzenie danych w czasie rzeczywistym, określanie na bieżąco preferencji użytkownika i korzystanie z ich profili funkcjonujących w portalach społecznościowych.
Druga ważna funkcja GMC Inspire to komunikacja z klientami. Rozwiązanie to zaprojektowano w taki sposób, by umożliwiało użytkownikom większą kontrolę nad zawartością dokumentów, podczas gdy szczegóły techniczne wciąż mają pozostawać w gestii wyspecjalizowanych zespołów IT. Program oferuje funkcje dynamicznego projektowania i wszechstronnego zarządzania treścią. Dzięki nim użytkownicy mogą tworzyć wysokonakładowe działania komunikacyjne, jak również działania w trybie „na żądanie”.

Funkcja produkcji wielokanałowej pozwala na zoptymalizowanie działań komunikacyjnych w oparciu o kilka kanałów, wśród których są m.in.: telefonia komórkowa, e-maile, druki, faksy, kanały RSS. Ponieważ rozwiązanie to jest oparte na jednej platformie, każdy proces komunikacji musi być stworzony tylko raz, a następnie jest on automatycznie formatowany z myślą o konkretnych kanałach.
GMC Inspire jest też niezwykle pomocne przy zarządzaniu odpowiedziami z kampanii marketingowych. Rozwiązanie to pomaga użytkownikom w pozyskiwaniu, śledzeniu i zarządzaniu odpowiedziami nadchodzącymi od klientów poprzez wszystkie wyżej wymienione kanały komunikacji. Funkcja zarządzania odpowiedziami w automatyczny sposób aktualizuje systemy biznesowe i aktywuje kolejne działania komunikacyjne. GMC Inspire można skonfigurować tak, by program zapewniał kontrolę i automatyzację każdego procesu komunikacji zgodnie z obecnymi potrzebami biznesowymi.

 
 
« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Automatyzacja również na fali

Przed nami targi Fespa. W tym roku jeszcze większe niż w poprzednich latach. Daje to wszystkim do myślenia. Skoro około 700 wystawców na targach w Berlinie pokaże nowości i innowacyjne rozwiązania, oznacza to duży rozwój branży reklamowej i poligraficznej albowiem bez druku nie ma reklamy i bez reklamy nie ma druku. Wiele firm przyjedzie aby przyjrzeć się nowym technologiom i ich zastosowaniom w celu podjęcia decyzji inwestycyjnych. Nie ma nawet najmniejszych wątpliwości, że branża druku reklamowego proponuje wiele świetnych rozwiązań, które dają firmom usługowym możliwości rozwoju.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty