Kalendarium

15-18.03.2018 · Lipskie Targi Książki, Lipsk

19-24.03.2018 · IPEX, Londyn

27.02-02.03.2018 · Embax, Brno

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

27-30.01.2018 · Paperworld, Frankturt n/Menem

W ślad za klientem

Data publikacji: kwiecień 2011

 

© Fotolia
Przekaz może zostać zoptymalizowany z myślą o najbardziej wydajnych kanałach dotarcia do klientów.

GMC Software Technology wprowadziła do swojej oferty GMC Inspire. Jest to samodzielna platforma, pozwalająca przedsiębiorstwom na automatyzację i kontrolę całego cyklu komunikacji z klientami: od pozyskania informacji na temat osobistych motywów skłaniających ludzi do zakupu i intencji, jakie nimi kierują, poprzez produkcję wielokanałowej komunikacji na zarządzaniu zwrotnymi odpowiedziami skończywszy. Umożliwiając integrację kanałów komunikacyjnych między poszczególnymi jednostkami biznesowymi, GMC Inspire zapewnia stabilną, zgodną i trafną komunikację wielokanałową. Rozwiązanie jest wyposażone w zaawansowany algorytm analityczny, który przetwarza zebrane w systemie dane i pozwala na wyświetlenie ich w odniesieniu do indywidualnego odbiorcy. Co więcej, program umożliwia pozyskiwanie i gromadzenie informacji o motywach, jakimi kierują się ludzie przy dokonywaniu zakupów, ich preferencji i profili społecznych. Kolejna funkcja GMC Inspire wiąże się z komunikacją z klientami: rozwiązanie to umożliwia kontrolę biznesowych działań użytkownika, wprowadza zasady dynamicznego projektowania i funkcje zarządzania treścią. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą za jego pomocą tworzyć wysokonakładowe, strukturyzowane przekazy komunikacyjne jak również zapewnić komunikację interaktywną i „na żądanie”. Przekaz komunikacyjny może zostać zoptymalizowany z myślą o najbardziej wydajnych kanałach dotarcia do klientów, w tym wstępnej wysyłce z zastosowaniem Internetu i telefonii komórkowej, SMS-ach, e-mailach, materiałach drukowanych, faksach, kanałach RSS oraz innych formach komunikacji. Rozwiązanie GMC Inspire pozwala też na pozyskiwanie, śledzenie i zarządzanie odpowiedziami napływającymi od klientów poprzez wszystkie kanały komunikacji. Korporacyjny system zarządzania odpowiedziami w automatyczny sposób aktualizuje systemy biznesowe i wskazuje na dalsze działania w zakresie komunikacji z odbiorcą.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Automatyzacja również na fali

Przed nami targi Fespa. W tym roku jeszcze większe niż w poprzednich latach. Daje to wszystkim do myślenia. Skoro około 700 wystawców na targach w Berlinie pokaże nowości i innowacyjne rozwiązania, oznacza to duży rozwój branży reklamowej i poligraficznej albowiem bez druku nie ma reklamy i bez reklamy nie ma druku. Wiele firm przyjedzie aby przyjrzeć się nowym technologiom i ich zastosowaniom w celu podjęcia decyzji inwestycyjnych. Nie ma nawet najmniejszych wątpliwości, że branża druku reklamowego proponuje wiele świetnych rozwiązań, które dają firmom usługowym możliwości rozwoju.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty