Kalendarium

25-29.09.2018 · Polagra-Tech

1.10.2018 · Art of Color

1-4.10.2018 · Taropak, Poznań

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

W ślad za klientem

Data publikacji: kwiecień 2011

 

© Fotolia
Przekaz może zostać zoptymalizowany z myślą o najbardziej wydajnych kanałach dotarcia do klientów.

GMC Software Technology wprowadziła do swojej oferty GMC Inspire. Jest to samodzielna platforma, pozwalająca przedsiębiorstwom na automatyzację i kontrolę całego cyklu komunikacji z klientami: od pozyskania informacji na temat osobistych motywów skłaniających ludzi do zakupu i intencji, jakie nimi kierują, poprzez produkcję wielokanałowej komunikacji na zarządzaniu zwrotnymi odpowiedziami skończywszy. Umożliwiając integrację kanałów komunikacyjnych między poszczególnymi jednostkami biznesowymi, GMC Inspire zapewnia stabilną, zgodną i trafną komunikację wielokanałową. Rozwiązanie jest wyposażone w zaawansowany algorytm analityczny, który przetwarza zebrane w systemie dane i pozwala na wyświetlenie ich w odniesieniu do indywidualnego odbiorcy. Co więcej, program umożliwia pozyskiwanie i gromadzenie informacji o motywach, jakimi kierują się ludzie przy dokonywaniu zakupów, ich preferencji i profili społecznych. Kolejna funkcja GMC Inspire wiąże się z komunikacją z klientami: rozwiązanie to umożliwia kontrolę biznesowych działań użytkownika, wprowadza zasady dynamicznego projektowania i funkcje zarządzania treścią. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą za jego pomocą tworzyć wysokonakładowe, strukturyzowane przekazy komunikacyjne jak również zapewnić komunikację interaktywną i „na żądanie”. Przekaz komunikacyjny może zostać zoptymalizowany z myślą o najbardziej wydajnych kanałach dotarcia do klientów, w tym wstępnej wysyłce z zastosowaniem Internetu i telefonii komórkowej, SMS-ach, e-mailach, materiałach drukowanych, faksach, kanałach RSS oraz innych formach komunikacji. Rozwiązanie GMC Inspire pozwala też na pozyskiwanie, śledzenie i zarządzanie odpowiedziami napływającymi od klientów poprzez wszystkie kanały komunikacji. Korporacyjny system zarządzania odpowiedziami w automatyczny sposób aktualizuje systemy biznesowe i wskazuje na dalsze działania w zakresie komunikacji z odbiorcą.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Strzelić sobie w cyfrowe kolano…

Cyfrowa transformacja obejmuje również media drukowane i cyfrowe. Media drukowane, a w szczególności magazyny takie jak PRINT & PUBLISHING, żyją z dobrego contentu. Zatem alternatywą dla wersji drukowanej jest wersja cyfrowa lub on-line. Część budżetów z wersji drukowanych przenoszone jest do świata cyfrowych mediów. Jednak kompensacja obrotu jeden do jednego z druku do wersji cyfrowej jest na tą chwilę raczej nierealna. W obliczu tego, rzecz jasna, również i my, prasa drukowana, zmieniamy trend i uzupełniamy portfolio o cyfrowe narzędzia.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty