Kalendarium

28.11.2023 · ART OF COLOR, Poznań

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

W ślad za klientem

Data publikacji: kwiecień 2011

 

© Fotolia
Przekaz może zostać zoptymalizowany z myślą o najbardziej wydajnych kanałach dotarcia do klientów.

GMC Software Technology wprowadziła do swojej oferty GMC Inspire. Jest to samodzielna platforma, pozwalająca przedsiębiorstwom na automatyzację i kontrolę całego cyklu komunikacji z klientami: od pozyskania informacji na temat osobistych motywów skłaniających ludzi do zakupu i intencji, jakie nimi kierują, poprzez produkcję wielokanałowej komunikacji na zarządzaniu zwrotnymi odpowiedziami skończywszy. Umożliwiając integrację kanałów komunikacyjnych między poszczególnymi jednostkami biznesowymi, GMC Inspire zapewnia stabilną, zgodną i trafną komunikację wielokanałową. Rozwiązanie jest wyposażone w zaawansowany algorytm analityczny, który przetwarza zebrane w systemie dane i pozwala na wyświetlenie ich w odniesieniu do indywidualnego odbiorcy. Co więcej, program umożliwia pozyskiwanie i gromadzenie informacji o motywach, jakimi kierują się ludzie przy dokonywaniu zakupów, ich preferencji i profili społecznych. Kolejna funkcja GMC Inspire wiąże się z komunikacją z klientami: rozwiązanie to umożliwia kontrolę biznesowych działań użytkownika, wprowadza zasady dynamicznego projektowania i funkcje zarządzania treścią. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą za jego pomocą tworzyć wysokonakładowe, strukturyzowane przekazy komunikacyjne jak również zapewnić komunikację interaktywną i „na żądanie”. Przekaz komunikacyjny może zostać zoptymalizowany z myślą o najbardziej wydajnych kanałach dotarcia do klientów, w tym wstępnej wysyłce z zastosowaniem Internetu i telefonii komórkowej, SMS-ach, e-mailach, materiałach drukowanych, faksach, kanałach RSS oraz innych formach komunikacji. Rozwiązanie GMC Inspire pozwala też na pozyskiwanie, śledzenie i zarządzanie odpowiedziami napływającymi od klientów poprzez wszystkie kanały komunikacji. Korporacyjny system zarządzania odpowiedziami w automatyczny sposób aktualizuje systemy biznesowe i wskazuje na dalsze działania w zakresie komunikacji z odbiorcą.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

W trybie kryzysowym...

Drodzy Czytelnicy... Czy coś zauważyliście? Tak, przechodzimy od jednego kryzysu do kolejnego... dwa lata temu covid miał Świat całkowicie pod kontrolą, teraz tematem numer jeden jest inwazja wojsk rosyjskich na Ukrainę. Głęboko nieludzki akt próby przejęcia władzy, którego konsekwencje Europa odczuwać będzie przez bardzo długi czas. Stawiane są znów stare mury... a do tego znowu stare lęki. I jak to często bywa, ludność cywilna cierpi… na Ukrainie z powodu skutków ataków, a w Rosji z powodu sankcji. Ubogich zawsze dosięga najbardziej... I niestety, jak widzieliśmy, może się to zdarzyć bardzo szybko.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty