Kalendarium

25-29.09.2018 · Polagra-Tech

1.10.2018 · Art of Color

1-4.10.2018 · Taropak, Poznań

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Berberich dystrybutorem Mondi Niveus

Firma Mondi rozbudowuje swoją markę papieru biurowego Niveus. Wyłącznym dystrybutorem marki w Niemczech i Austrii ma być firma Carl Berberich. Oprócz białych papierów biurowych uniwersalnych i premium portfolio Niveus obejmuje teraz również kolorowe papiery w ponad 30 różnych odcieniach. „Cieszymy się, że możemy jeszcze bardziej rozszerzyć nasze wieloletnie partnerstwo z firmą Carl Berberich na rynkach niemieckim i austriackim. Wspólnie szybko rozwinęliśmy markę Niveus z niszowej do wszechstronnej oferty, która spełnia potrzeby dzisiejszych klientów biurowych”, powiedział Johannes Klumpp, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży Mondi Uncoated Fine Paper.

Marka wpisuje się w hasło „Enjoy the bright side of life” i komunikuje swoim kolorowym designem uczucie radości z życia w szybko funkcjonującym świecie. Nazwa Niveus pochodzi z łaciny i oznacza „śnieżnobiały”. Asortyment składa się z papieru najwyższej jakości Niveus Superior oraz uniwersalnego papieru Niveus Fit+, a także szerokiego portfolio kolorowych papierów o nazwie Niveus Color. Ofertę marki uzupełnia lekki papier premium o dużej objętości i wadze 75 g/m2. Dotyk i wygląd Niveus Joy odpowiadają wysokiej jakości tego papieru o gramaturze 80 g/m2, doskonałej nieprzezroczystości i intensywnej bieli. Jest to możliwe dzięki opracowanej przez Mondi technologii Triotec. Wszystkie papiery Niveus są produkowane w zakładach Mondi w Austrii i na Słowacji, posiadają certyfikat FSC lub PEFC i oznakowanie ekologiczne UE Ecolabel. „Nasi klienci kojarzą Mondi ze stałą jakością, zrównoważonym rozwojem i innowacyjnością. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Mondi nad pozycjonowaniem marki Niveus na niemieckim i austriackim rynku papieru biurowego. Ponownym wprowadzeniem na rynek tego asortymentu papierów biurowych uzupełnionego o szeroki wybór papierów kolorowych Berberich i Mondi wspólnie wyznaczają nowe, wysokie standardy”, podkreśla Peter Welter, szef działu papierów biurowych i druku cyfrowego w firmie Carl Berberich.

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty