Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

FESPA Global Print Expo 2020

 

Niespełna rok przed otwarciem Fespa Global Print Expo 2020, które odbędą się w Madrycie w dniach 24-27 marca 2020 r., utworzona została nowa strona wydarzenia: www.fespa2020.com. Ma ona zapewnić wystawcom i odwiedzającym wszystkie potrzebne informacje o targach, lokalizacji i podróży do Madrytu. Na stronie internetowej można również zapoznać się z tematem przewodnim kampanii na rok 2020 - „Where Colour Comes Alive”. Design wykorzystuje żywe obrazy złożone z kolorowych, niebieskich, różowych i pomarańczowych rozbryzgów, które symbolizują trzy obszary targów: sitodruk, druk cyfrowy i na tekstyliach. Kampania Fespa Global Print Expo 2020 będzie bazować na temacie „Explosion of Possibilities” znanym z monachijskiej imprezy z 2019 r.. Celem ma być wzmocnienie optymizmu i skoncentrowanie się na nieograniczonych możliwościach rozwoju, różnicowania i wzrostu, jakie istnieją dla dostawców usług druku specjalistycznego i twórców oznakowania. „Nasze targi Global Print Expo wypadają w 2020 r. wcześniej niż zwykle i odbędą się w nowym dla większości wystawców mieście. Uruchomienie strony Fespa 2020 na rok przed targami ma dostarczyć wsparcia dla naszych wystawców, dać im jak najwięcej czasu i informacji, aby zapewnić im jak największe szanse sukcesu w Madrycie”, komentuje dyrektor targów Fespa Roz Guarnori.

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty