Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Heidelberg Info Packaging Day

Już 16 maja na terenie Print Media Center Packaging, znajdującego się w zakładach produkcyjnych Heidelberg w Wiesloch-Walldorf odbędzie się kolejna edycja Heidelberg Info Packaging Day. Podczas wydarzenia zbiorą się goście z całego świata, zainteresowani poligraficznymi i opakowaniowymi rozwiązaniami Heidelberg. Najbliższa edycja wydarzenia zostanie w dużej mierze poświęcona takim wydarzeniom jak zwiększanie wydajności procesów oraz ich optymalizacji w procesie produkcji opakowań. W wydzielonych obszarach uczestnicy będą mieli okazję do przyjrzenia się produkcji opakowań, ich personalizacji oraz nowinkom technologicznym. Dużo uwagi poświęcone zostanie na rozwiązania związane z oprogramowaniem, łączące poszczególne procesy, wymianę danych pomiędzy nimi i zaawansowaną ich analizę. Wszystko w celu uzyskania istotnych informacji produkcyjnych i biznesowych, prowadzących w kierunku automatyzacji i autonomizacji. W trakcie Info Packaging Day zostanie poruszone wiele zagadnień. Zaprezentowane zostaną także ciekawe urządzenia. Na uwagę z pewnością będzie zasługiwał pokaz druku na maszynie Primefire 106, pokazujący w jaki sposób można połączyć druk cyfrowy i tradycyjny. Zostanie także położony nacisk na system „Push to stop”. Nie zabraknie prezentacji procesów introligatorskich. Całość będzie opierać się na idei inteligentnej drukarni, w której procesy są zautomatyzowane.

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty