Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Wręczono Złote Gryfy

W sobotę, 1 czerwca w warszawskim hotelu The Westin Warsaw odbył się coroczny Bal Polskiej Izby Druku, na którym miało miejsce rozstrzygnięcie XX edycji konkursu o nagrodę Złotego Gryfa. Jury wyłoniło laureatów w ośmiu kategoriach. Za Produkt wielobarwny w oprawie prostej – „Nel Segno di Quo Vadis?” nagrodę otrzymała Oficyna Wydawniczo-Poligraficzna i Reklamowo-Handlowa “ADAM” Adam Mazurek. W kategorii Produkt wielobarwny w oprawie złożonej wyróżniono „Zagubioną duszę” wyróżniono firmę Edica. „Zero waste” autorstwa Drukarni Pozkal otrzymało nagrodę w kategorii Produkt jedno lub dwubarwny w oprawie prostej. Z kolei za Produkt jedno lub dwubarwny w oprawie złożonej wyróżniono Zakład Wielobranżowy “Poligrafia” Kacprzak i jego produkt „Łowicki folklor muzyczny – Antologia pieśni i melodii instrumentalnych”. W kategorii Produkt informacyjno – reklamowy zwyciężyła seria opakowań kartonowych “The World Of Coffee Beans” wyprodukowana przez firmę Chespa. Wśród Czasopism wielobarwnych najlepsze okazały się „Żagle” drukowane przez Toruńskie Zakłady Graficzne “Zapolex”. Za Opakowanie z nadrukiem, a konkretnie „The Glenlivet Whisky” nagrodzono Takt, natomiast w kategorii Kalendarz zwyciężyła Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz i produkt „Polska 100 2018-2019”. Podczas uroczystości wręczono także nagrody Diamentowego Gryfa 2019 trzykrotnym laureatom nagrody Złotego Gryfa. W tym roku były to firmy Chespa i Edica. Wśród patronów medialnych konkursu znalazł się magazyn PRINT & PUBLISHING.

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty