Kalendarium

24-26.09.2019 · FACHPACK, Norymberga

30.09-03.10.2019 · 4PrintWeek, Poznań

30.09-03.10.2019 · Taropak, Poznań

08-09.10.2019 · IFRA World Publishing Expo, Berlin

24-27.10.2019 · Międzynarodowe Targi Książki, Kraków

Wręczono Złote Gryfy

W sobotę, 1 czerwca w warszawskim hotelu The Westin Warsaw odbył się coroczny Bal Polskiej Izby Druku, na którym miało miejsce rozstrzygnięcie XX edycji konkursu o nagrodę Złotego Gryfa. Jury wyłoniło laureatów w ośmiu kategoriach. Za Produkt wielobarwny w oprawie prostej – „Nel Segno di Quo Vadis?” nagrodę otrzymała Oficyna Wydawniczo-Poligraficzna i Reklamowo-Handlowa “ADAM” Adam Mazurek. W kategorii Produkt wielobarwny w oprawie złożonej wyróżniono „Zagubioną duszę” wyróżniono firmę Edica. „Zero waste” autorstwa Drukarni Pozkal otrzymało nagrodę w kategorii Produkt jedno lub dwubarwny w oprawie prostej. Z kolei za Produkt jedno lub dwubarwny w oprawie złożonej wyróżniono Zakład Wielobranżowy “Poligrafia” Kacprzak i jego produkt „Łowicki folklor muzyczny – Antologia pieśni i melodii instrumentalnych”. W kategorii Produkt informacyjno – reklamowy zwyciężyła seria opakowań kartonowych “The World Of Coffee Beans” wyprodukowana przez firmę Chespa. Wśród Czasopism wielobarwnych najlepsze okazały się „Żagle” drukowane przez Toruńskie Zakłady Graficzne “Zapolex”. Za Opakowanie z nadrukiem, a konkretnie „The Glenlivet Whisky” nagrodzono Takt, natomiast w kategorii Kalendarz zwyciężyła Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz i produkt „Polska 100 2018-2019”. Podczas uroczystości wręczono także nagrody Diamentowego Gryfa 2019 trzykrotnym laureatom nagrody Złotego Gryfa. W tym roku były to firmy Chespa i Edica. Wśród patronów medialnych konkursu znalazł się magazyn PRINT & PUBLISHING.

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty