„40 lat w biznesie to wielkie osiągnięcie. Z przyjemnością mogę stwierdzić, że GM jest silniejsze niż kiedykolwiek” - podkreśla dyrektor generalny firmy Uffe Nielsen, który kieruje firmą od 2017 roku, kiedy jego rodzice, Erik i Randi Nielsen, przeszli na emeryturę i przekazali stery następnemu pokoleniu.
Firma GrafiskMaskinfabrik, dostawca zaawansowanych systemów do produkcji etykiet oraz opakowań elastycznych, (GM) obchodzi 40-lecie swojej działalności. ZałożonaprzezrodzinęNielsenóww1981roku, firmapozostajeprzedsiębiorstwemrodzinnymiwciągu ostatnichlatodnotowałaznaczące wzrosty na rynku poligraficznym. Abywesprzećdotychczasowy rozwój, GMprzeniósłsięwzeszłymroku dozupełnienowejfabrykiopowierzchni9 000metrów kwadratowychwBirkerød, napółnocodKopenhagi, zwiększająctymsamymponaddwukrotnieswojemoceprodukcyjne. Firmaposiada biurawUSA, AmeryceŁacińskiejiWielkiejBrytanii, wrazzrozbudowaną siecią przedstawicieliizespołeminżynierów, którzywspierająklientówz liczbą 6000 zainstalowanych maszyn nacałymświecie. Zaawansowanainżynieria, wysokajakość, opatentowane technologiei niestandardowe opcjetoniektórezgłównychpowodów, dzięki którym firma może pochwalić się wysoką konkurencyjnością. Ważnymikamieniamimilowymiwciągu czterechdekad działalności firmy było przede wszystkim wprowadzenie cyfrowego systemu do obróbki etykiet jeszcze w latach 90. XX wieku. Obecnie firma oferuje szereg różnych modeli maszyn dla branży etykiet i opakowań giętkich, od popularnych systemów DC Nano i Mini, a kończąc na automatycznych liniach DC350.