Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

HP dla planety

Jednym z rozwiązań podejmowanych w ramach strategii firmy HP będzie produkcja ekologicznych opakowań.

© HP

Firma HP zaprezentowała plan walki ze zmianami klimatycznymi. Tym samym producent chce dążyć w kierunku bezemisyjnej i w pełni regeneracyjnej gospodarki, jednocześnie zmniejszając swój ogólny wpływ na środowisko i wzmacniając swoją działalność w perspektywie długoterminowej poprzez zrównoważoną ofertę produktów i usług.

Firma planuje osiągnąć całkowitą neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla w swojej działalności do 2025 roku, jak również zmniejszyć emisję gazów cieplarnianych (GHG) z zakresu 1, 2 i 3 o 50 procent w ujęciu bezwzględnym do 2030 roku w porównaniu do stanu z roku 2019. Dodatkowo, do 2030 roku 75 procent (pod względem wagi) całkowitej rocznej zawartości produktów i opakowań HP będzie pochodzić z materiałów, produktów oraz części poddanych recyklingowi, odnawialnych i/lub ponownie wykorzystanych.

Działania te pomogą firmie osiągnąć zerowy poziom emisji netto w całym łańcuchu wartości do 2040 roku. Zgodnie z ambicjami firmy w zakresie wspierania gospodarki o obiegu zamkniętym, do 2025 roku osiągnie ona zerowy poziom odpadów generowanych w czasie procesów produkcyjnych w zarządzanych przez siebie obiektach. Do 2030 roku dział obsługi klienta również stanie się neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla zarówno w przypadku producenta, jak i operacji prowadzonych przez jego partnerów. Firma rozpocznie stosowanie tworzyw sztucznych i metali pochodzących z recyklingu, oraz inwestowanie

w odbudowę i ochronę lasów. Kontynuuje także wprowadzanie innowacji zgodnych zasadami zrównoważonego rozwoju w ramach portfolio produktów oraz materiałów eksploatacyjnych i zamierza przekształcić swoją działalność w zakresie druku z modelu transakcyjnego w model usługowy. Ponadto, do 2030 roku producent zamierza zwiększyć inwestycje w odbudowę i ochronę lasów oraz inne inicjatywy mające na celu przeciwdziałanie wylesianiu związanemu z papierem innym niż markowy papier HP.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty