Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Podwodna wystawa Digiprint

„Wystawa Podwodna w Deepspot jest rezultatem pomysłu na który wpadłem oglądając relację z wystawy Treasures of the Sea Underwater Photo Exhibition z pracami Noama Kortlera i Gleba Tolstoia. Jako nurkujący poligraf, ale również podwodny fotograf,  postanowiłem doprowadzić do podobnego wydarzenia w Polsce” - opowiada Edward Godawa, członek zarządu firmy Digiprint.

© HP

W drugi weekend stycznia w Deepspot w Mszczonowie otwarto wystawę podwodnych zdjęć, wydrukowanych na maszynach HP Latex. Prace zostały stworzone przez najbardziej uznanych polskich fotografów podwodnych, takich jak Piotr Stós, Irena Stangierska czy Wojciech Pudlarz. Część zdjęć została umieszczona pod wodą pod wodą. Głównym sponsorem imprezy była firma Digiprint. Pomysłodawcą całej koncepcji jest Edward Godawa, członek zarządu firmy Digiprint, a prywatnie miłośnik nurkowania. Organizacją imprezy pod kątem doboru zdjęć zajęli się Nautica Safari, Stangierska Photography
oraz FotoPodwodna.pl, zaś wydruki zostały wykonane przez krakowską drukarnię Print Hero.  Realizacja była możliwa dzięki hybrydowej maszynie HP Latex R2000, przeznaczonej zarówno do druku z roli jak i na materiałach płaskich. Prace zamieszone pod wodą zostały wydrukowane na pięciomilimetrowym PCV litym, dodatkowo pokrytym matowym laminatem. Zdjęcia zawieszone na ścianach zostały wydrukowane na spienionym PCV.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty