Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowy klaster na Europę

Nowym CEO odpowiedzialnym za zarządzanie tym regionem został Raphaël Zaccardi. Stanisław Pieczara awansuje na dyrektora krajowego w Ricoh Polska.

© Ricoh

Firma Ricoh Europe utworzyła nowy klaster: Central & Eastern Europe, w którego skład wchodzą: Ricoh Niemcy, Austria, Szwajcaria, Polska, Węgry, Czechy oraz Słowacja. Nowym CEO odpowiedzialnym za zarządzanie tym regionem został Raphaël Zaccardi. Ricoh Polska, Węgry, Czechy i Słowacja będą zarządzane przez Stephena Palmera, który został mianowany CEO firmy na Europę Wschodnią. W Polsce rolę dyrektora krajowego powierzono Stanisławowi Pieczarze. Stephen Palmer jest związany z Ricoh od wielu lat i zajmował szereg stanowisk w międzynarodowych strukturach firmy. Od 2016 roku był dyrektorem zarządzającym w oddziałach Ricoh Czechy i Słowacja, wcześniej pełnił podobną rolę w Ricoh Irlandia. “Na podstawie doświadczeń zdobytych w Czechach i na Słowacji, widzę ogromny potencjał, który drzemie w rejonie Europy Wschodniej. Wierzę, że wspólnie ze Stanisławem Pieczarą, nowym dyrektorem krajowym, osiągniemy nasze ambitne cele. Klastrowa struktura umożliwi bliższą współpracę między Polską, Węgrami, Czechami i Słowacją oraz będzie podstawą naszego sukcesu w tym regionie” - powiedział Stephen Palmer, CEO Eastern Europe. Stanisław Pieczara dołączył do Ricoh w styczniu 2021 roku jako dyrektor ds. sprzedaży. Wcześniej przez 15 lat pracował w strukturach Xerox, gdzie odpowiadał za zarządzanie sprzedażą systemów produkcyjnych oraz współpracę z partnerami.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty