Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Akcydensy wydajniej

Na zdjęciu od lewej: Maciej Gadziński, właściciel drukarni Print Łódź) oraz Michał Gabryniak z firmy Amagraf.

© Amagraf

Drukarnia Print Łódź zainwestowała w maszynę drukującą Canon imagePRESS C710z finisherem broszurująco-szyjącym oraz dwa urządzenia firmy Duplo - falcerkę z podciśnieniowym pobieraniem papieru i wielofunkcyjne urządzenia Docuccuter. Dostawcą urządzeń była firma Amagraf, która wcześniej dostarczyła drukarni również inne urządzenia introligatorskie, takie jak gilotyny, foliarki, ploter czy wiertarki do papieru. Print Łódź zajmuje się produkcją akcydensów, w tym ulotek, wizytówek, kalendarzy, broszur, plakatów i wielu innych. Jak podkreśla Maciej Gadziński, właściciel drukarni, firma poszukiwała rozwiązań proekologicznych i charakteryzujących się wysoką wydajnością. Dzięki nowym inwestycjom drukarnia mogła zaoferować swoim klientom różnorodność wykonywanych zleceń przy wysokiej jakości druku dzięki maszynie Canon imagePRESS C710. Cyfrowy system drukujący oferuje wiele opcji obróbki końcowej i obsługuje różne rozmiary i formaty papieru, w tym SRA3 i A4, kopert oraz ciężkich podłoży o gramaturze do 350 g/m². Posiada także wyjątkową funkcję zadruku długich arkuszy (do1300 m). „Naszą pracę usprawnia także sprzęt introligatorski, jakim dysponujemy, w tym dwa urządzenia do wykańczania Duplo. Pozwalają nam realizować prace bardzo szybko, co w druku cyfrowym ma ogromne znaczenie” - podsumowuje Maciej Gadziński.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty