Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Platesense ma sens

Platesense to inteligentny sposób zarządzania przygotowaniem płyt, którego celem jest zminimalizowanie obciążeń związanych z produkcją płyt, tak aby zmniejszyć koszty i czas poświęcany na ich produkcję.

© Fujifilm

Firma Fujifilm przekonuje klientów do przejścia na program Platesense, aby w ten sposób złagodzić wysokie koszty produkcji, które wpływają na cenę końcową płyt drukowych. W związku z dalszym wzrostem cen surowców i kosztów transportu, producent zapowiada kolejne podwyżki cen produktów, które zaczną obowiązywać od przyszłego miesiąca.

W ramach programu Platesense firma zarządza wieloma aspektami związanymi z produkcją płyt, w tym ich dostawą i zbiórką złomu za stałą miesięczną opłatą, by jak podkreśla, „wspierać przedsiębiorstwa w bardziej efektywnym zarządzaniu produkcją płyt”, co ostatecznie skutkuje obniżeniem kosztów. „W ciągu ostatnich miesięcy sytuacja na rynku surowców rozwinęła się do niespotykanego dotąd poziomu. Warunki bardzo trudne dla naszych klientów. Nowa dopłata może być jednak zrównoważona przez wzrost wartości złomu aluminiowego, a to wszystko w ramach programu Platesense” - podkreśla Taku Ueno, starszy wiceprezes Fujifilm Graphic Systems EMEA.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty